John Sverre Nordahl

Telefonnummer75 52 11 4075 52 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbugt.8 8006 Bodø

Siste vurderinger av John Sverre Nordahl

Kunnskapsrik

Lege: John Sverre Nordahl Skrevet

Vet mye om faget, men mangler kundeservice. Han som lege oppfattes som arrogant i forhold til meg som kunde. Må også være mer tilgjengelig for sine kunder.

Frekk og uhøflig

den siste uken

Skulle endre time for vår 6 år gamle datter. Eneste måte å kontakte på var et telefonnr oppgitt på timeinnkalling. Vi startet med å ringe på morgen dagen før time. Ingen svarte på telefon. Etter utallige forsøk fikk vi kontakt på morgen samme dag som time. Fikk endret time, men dagen etter lå en faktura på 445 kr til vår datter i postkassa for å ikke ha møtt til time. Prøvde på nytt å få kontakt med Nordahl. Måtte også denne gangen prøve to dager for å få kontakt. Nordahl svarte med at det var løgn det vi sa om at ingen svarte telefon og faktura ble opprettholdt. Ifølge han svares telefon hele dagen. Ingen epostadresse, ingen sms, ingen kontaktskjema på nett.

Ok

Lege: John Sverre Nordahl Skrevet

Dyktig hudlege med god kompetanse. Relativt stort forbedringspotensiale på tilgjengelighet, både på mail (umulig å finne) og telefon (lenge feriestengt sommer, tidvis vanskelig å få kontakt i åpningstider, ingen telefonkøordninger). Heller ingen sms- eller nettbestilling av timer.

Stilt rett diagnose rett behandling

Lege: John Sverre Nordahl Skrevet

Hudproblem på grensen til uvanlig. Kom i gang med vellykket behandling med tett oppfølging.
Tilbud om ytterlig kontroll om endring skulle oppstå.