Jon Edgar Selvåg

Holbergsgate 11 3717 Skien

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Nei takk, aldri igjen! Meget arrogant!

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Nei takk, aldi igjen! Arrogant! Jeg følte at han har veldig dårlig tid, uinteressert, dyrt! Skjønte veldig lite av det han sa, var ferdig på 5 min.

Ryddig og samvittighetsfull

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Sønnen min har fått god oppfølging gjennom hele perioden han har gått hos Selvåg. Han er ryddig og korrekt. Han kan nok oppfattes som litt kjølig, men vi går ikke til legen for å koseprate, så for oss har dette ikke vært noen sak.

Arrogant og dårlig lege

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos John edgar her om dagen for og fjerne en stor vorte under beinet. Han tetta såret feil så jeg brukte over time på og få av plaster/bandasje dagen etterpå. Og han setter opp flere folk på samme time så blir blir mye venting. Jeg konfronterte han med det og han blei veldig furten og sur. Makan til arrogant type skal du lete lenge etter. Det har blitt gitt beskjed til legesenteret om at di ikke må hendvise pasienter til han. Skal aldri dit igjen!

Verste hudlege jeg har vært hos

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg hadde en svært dårlig opplevelse på hans kontor. Han brukte ca 5 minutter på meg, var stresset og lite intrissert i å hjelpe. Han manglet kunnskap om min sykdom /problematikk og oppførte seg også arrogant og lite empatisk som person. Nappet ut øyebrynshårene mine før jeg rakk å reagere , slik at jeg nå mangler øyebrynshår på det ene brynet og det er skjemmende. Han hadde ingen løsninger for mitt problem eller intiresse for å finne løsninger på mitt problem. Og gjorde det bare enda verre .. Av de 4 hudlegene jeg har vært hos var dette den verste definitivt !

Nei takk, reiser heller til Oslo.

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg har en komplisert hudsykdom som er vanskelig å behandle. Opplevde at Selvaag prøvde å få meg til å si at jeg hadde plager jeg ikke har så han kunne sende meg til revmatolog isteden for å følge meg opp selv. Jeg måtte selv lese meg opp på behandling på nettet og foreslo, han ga meg aldri noe. Alltid ut døra etter mindre enn ti minutter. Jeg har nå hudlege i Oslo, reiser heller dit for kompetanse og faktisk få hjelp for sykdommen min som gjorde meg invalid.