Jon Edgar Selvåg

Holbergsgate 11 3717 Skien

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Flink og effektiv

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg fikk henvisning til denne hudlegen for fjerning av føflekker. Jeg opplevde han som flink og effektiv.

Dyktig og vennlig.

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg hadde et hudproblem som min fastlege ikke fant ut av og faslegen ga meg feil salver over to år, som bare gjorde det verre. Selvåg så med engang hva dette var og jeg fikk rett salve som kurerte min hudsykdom. Jeg er svært fornøyd, han er veldig dyktig.

Nei takk, aldri igjen! Meget arrogant!

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Nei takk, aldi igjen! Arrogant! Jeg følte at han har veldig dårlig tid, uinteressert, dyrt! Skjønte veldig lite av det han sa, var ferdig på 5 min.

Ryddig og samvittighetsfull

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Sønnen min har fått god oppfølging gjennom hele perioden han har gått hos Selvåg. Han er ryddig og korrekt. Han kan nok oppfattes som litt kjølig, men vi går ikke til legen for å koseprate, så for oss har dette ikke vært noen sak.

Arrogant og dårlig lege

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos John edgar her om dagen for og fjerne en stor vorte under beinet. Han tetta såret feil så jeg brukte over time på og få av plaster/bandasje dagen etterpå. Og han setter opp flere folk på samme time så blir blir mye venting. Jeg konfronterte han med det og han blei veldig furten og sur. Makan til arrogant type skal du lete lenge etter. Det har blitt gitt beskjed til legesenteret om at di ikke må hendvise pasienter til han. Skal aldri dit igjen!

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.