Jon Edgar Selvåg

Telefonnummer35 91 51 6135 91 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holbergsgate 11 3717 Skien

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg har i utgangspunktet PANIKK for stikk og skalpell og hadde lest mye dårlig omtale av denne legen, angsten var derfor STOR da jeg møtte til timen! Jeg ble møtt av en SUPER HYGGELIG, empatisk og dyktig lege som virket oppriktig interessert i pasientene sine, jeg fikk utført både bedøvelser og skalpell/fjerning av 2 føflekker og har ingen som helst bekyring for neste time hos denne legen :D Begge tomler opp og et STORT lettelsesukk herfra :D

Arrogant og dårlig informasjon

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Opplevde denne legen som arrogant i væremåte. I tillegg gav han ingen informasjon om konsekvenser for valg av metode, samt stell og pleie av det som var utført. Fikk inntrykk av at han hadde dårlig tid, og ikke valgte det som var riktig metode. Det virket også som om han tok veldig lett på det som var utført, at han feilvurderte hvor lang tid det ville ta før det som var utført ville bli bra. Det burde medfølge både skriftlig og muntlig informasjon, noe man ikke skal behøve å etterspørre. Kommer ikke til å anbefale denne legen.

Tillitsfull

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Følte meg godt ivaretatt fra første besøk.
Var effektiv og rask i behandlingen. Svært nøye med oppfølging.

Profesjonell

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos Selvåg for fjerning av en sol skade. God informasjon, og profesjonelt utført. Her var det bare å spørre hvis jeg lurte på noe. Kjempe fornøyd.

Dyr lege for ting man kunne gjort selv

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Kommer for utrede mer av min kontaktallergi, blir sendt hjem med en resept på noen plaster jeg skal få satt på neste gang. Disse plastrene koster meg over 500,-, i tillegg betalte jeg 399,- for å få den timene og resepten. Kommer neste gang med disse plastrene, jaggu så må jeg betale 345,- for å sette på dissen plastrene som tar 30 sekunder!!! Lite kommunikasjon, virker som han bare vil bruke maks 2 min pr.pasient...