Jon Edgar Selvåg

Holbergsgate 11 3717 Skien

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Profesjonell

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos Selvåg for fjerning av en sol skade. God informasjon, og profesjonelt utført. Her var det bare å spørre hvis jeg lurte på noe. Kjempe fornøyd.

Dyr lege for ting man kunne gjort selv

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Kommer for utrede mer av min kontaktallergi, blir sendt hjem med en resept på noen plaster jeg skal få satt på neste gang. Disse plastrene koster meg over 500,-, i tillegg betalte jeg 399,- for å få den timene og resepten. Kommer neste gang med disse plastrene, jaggu så må jeg betale 345,- for å sette på dissen plastrene som tar 30 sekunder!!! Lite kommunikasjon, virker som han bare vil bruke maks 2 min pr.pasient...

Dyktig og hyggelig!

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Hyggelig kar som alltid tar seg tid til spørsmål og forklaringer. Veldig dyktig! Har hjulpet meg enormt med min acnehud. Jeg er kjempefornøyd :)

En lege som tydeligvis har skjerpet seg!

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg fikk konsultasjon vedrørende akne. Var litt nervøs før timen min ettersom jeg hadde lest tidligere vurderinger av ham. Ble helt motbevist fra første stund. Jeg ble møtt med et velkommende smil og håndtrykk og en som hadde stor kontroll på min historie og lest seg godt gjennom journalen min hos henvisende lege mtp aknen. Var kjempe hyggelig og virkelig betryggende da jeg måtte begynne på en sterk medisin og ga meg full oversikt over kommende check-ups og bivirkninger og ga meg følelsen av at dette var noe jeg ville få tett oppfølging av. Kjempe fornøyd med denne fyren! Hadde ihvertfall en helt annerledes opplevelse enn mange andre her, så tror nok et oppgjør har blitt gjort. Kan være litt utålmodig hvis du ikke har papirer etc i orden og ventetiden er et par hundeår ellers er det lite å pirke på.

Kjempe fornøyd

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Rask konsultasjon med rask diagnostisering som var mitt I blinken. Startede behandling med salve umiddelbart og en uke senere stort set symptomfri. Tilbød oppfølgingstime og var veldig imødekommende.