Jon Edgar Selvåg

Tlf: 35 91 51 61 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Profesjonell

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos Selvåg for fjerning av en sol skade. God informasjon, og profesjonelt utført. Her var det bare å spørre hvis jeg lurte på noe. Kjempe fornøyd.

Dyr lege for ting man kunne gjort selv

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Kommer for utrede mer av min kontaktallergi, blir sendt hjem med en resept på noen plaster jeg skal få satt på neste gang. Disse plastrene koster meg over 500,-, i tillegg betalte jeg 399,- for å få den timene og resepten. Kommer neste gang med disse plastrene, jaggu så må jeg betale 345,- for å sette på dissen plastrene som tar 30 sekunder!!! Lite kommunikasjon, virker som han bare vil bruke maks 2 min pr.pasient...

Dyktig og hyggelig!

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Hyggelig kar som alltid tar seg tid til spørsmål og forklaringer. Veldig dyktig! Har hjulpet meg enormt med min acnehud. Jeg er kjempefornøyd :)

En lege som tydeligvis har skjerpet seg!

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg fikk konsultasjon vedrørende akne. Var litt nervøs før timen min ettersom jeg hadde lest tidligere vurderinger av ham. Ble helt motbevist fra første stund. Jeg ble møtt med et velkommende smil og håndtrykk og en som hadde stor kontroll på min historie og lest seg godt gjennom journalen min hos henvisende lege mtp aknen. Var kjempe hyggelig og virkelig betryggende da jeg måtte begynne på en sterk medisin og ga meg full oversikt over kommende check-ups og bivirkninger og ga meg følelsen av at dette var noe jeg ville få tett oppfølging av. Kjempe fornøyd med denne fyren! Hadde ihvertfall en helt annerledes opplevelse enn mange andre her, så tror nok et oppgjør har blitt gjort. Kan være litt utålmodig hvis du ikke har papirer etc i orden og ventetiden er et par hundeår ellers er det lite å pirke på.

Kjempe fornøyd

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Rask konsultasjon med rask diagnostisering som var mitt I blinken. Startede behandling med salve umiddelbart og en uke senere stort set symptomfri. Tilbød oppfølgingstime og var veldig imødekommende.

Useriøs lege

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Hadde jeg ikke fått henvisning hit via fastlege hadde jeg faktisk ikke trodd dette kunne være en virkelig hudlege. Var der i forbindelse av fjerning av føflekker. Følte jeg var mer til bry og at han egentlig ikke hadde tid til å behandle meg. Startet fjerning med minimal bedøvelse, noe jeg ga beskjed om. Da ble han irritert og trodde ikke på meg. Jeg er ingen pyse ovenfor nåler og inngrep, men man kjenner godt en skalpel dersom bedøvelsen ikke virker på følsomme plasser. Til slutt satte han mer bedøvelse, fortsatt irritert og teipet over sårstedene med gassbind. Både behandlingen og resultatet etterpå var under en hver kritikk.

Anbefaler ingen å komme hit med mindre det står om liv eller død. Neste gang går jeg privat!

Useriøs hudspesialist

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos Selvåg for å sjekke et stort antall føflekker over hele kroppen mtp føflekk kreft.
Han brukte under ett minutt på å undersøke føflekker på hele kroppen uten engang å ta en eneste flekk nært i syne. Han konkluderte med at her er det ingen ting å være redd for.
Har aldri i mitt snart 50 årige liv vært ute for en mer useriøs "spesialist".
Det eneste jeg er sikker på etter denne konsultasjonen er at jeg ALDRI setter mine bein innenfor denne døren igjen.
Kan også legge til den arrogante fremtoningen og ingen forståelse for kontakt med pasient.

Arrogant og nedlatende

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Aldri møt en mer arrogant og nedlatene lege i mitt liv!Tok seg overhodet i tid til noen grundig undersøkelse av problemet!Max 1 minutt,og så hadde han bestemt seg for hva det hvar!Uansett så hvirket det ikke som hørte på det jeg fortalte!Trodde faktiskt det var viktig!Hele seansen varte i mindre enn 5 minutt!Kommer aldri igjen!

Selvsikker overfladisk og ukonsentrert

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg fikk meget dårlig kommunikasjon med denne legen. Legen viste liten eller ingen interesse for å finne årsaken til problemene. Og opptrådde uprofesjonelt. Vedr tidsbruk så forlot jeg timen før han var ferdig. Jeg betalte ikke for timen annet enn egen tid og tapt arbeidstid.

Kjempedårlig inntrykk

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Etter å omsider fått time, brukte han kanskje 4 min på meg. Avbryter når man prøver å forklare problemet, skriver ut en resept å sender meg hjem igjen.

Har vært hos andre hudleger jeg oppfatter som mer profesjonelle, der kan fastslå en skikkelig behandling som både du som pasient og lege forstår.

Dette er ett sted jeg ikke ønsker å komme tilbake med mindre det er krise.

Arrogant

Lege: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Mulig han vet hva han gjør, men han har ingen god pasientpleie eller kommunikasjon. En forklaring på hvorfor noe ikke kunne gjøres som jeg forventet ble forklart så nedlatende, og med et glis, så jeg følte meg som en idiot. Trenger jeg, eller mine barn, en ny henvisning så blir det ikke til ham, uansett hvor lenge vi må vente.........