Dr. Rørdams Hudklinikk

Fjordgata 50 7010 Trondheim
Tlf: 977 41 416 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Dr. Rørdams Hudklinikk

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Har gått til fastlege flere gang for et hudproblem og ikke fått den hjelpen som trengtes. Rørdam var veldig imøtekommende og forståelsesfull. Man får virkelig en følelse av at man blir hørt! Han virker kunnskapsrik og sikker i faget sitt!

Når det kommer til bestilling av time hos Rørdam, tok det ca 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk time til behandling. Dette er kort tid i motsetning til en henvisning gjennom det offentlige som tok 6 mnd.

Anbefales på det sterkeste, kommer til å bruke Rørdam flere gang hvis det blir behov.

ANBEFALES!!!

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Hadde bare alle vært som ham! Anbefaler han til alle! Faglig på topp, følger opp, også etter kontortid - tom når han har vært på ferie! Mange utropstegn, men må bare markere😊

LASER HAIR REMOVAL at Dr. Rørdam's Hudklinikk

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

I have been visiting Dr. Rørdam's Hudklinikk since last one year. He is very talented Dermatologist in my aspects with regards to prescription, suggestions and treatment.

I have been doing facial hair removal and find its very effective. I am asian guy and my skin requires very careful treatment that he does. I absolutely recommend him.

Dyktig hudlege med estetisk teft

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Dr. Rørdam er faglig sterk, nytenkende og formidler kunnskap på en forståelig måte. Det kommer tydelig fram at han holder seg godt oppdatert på sitt felt, også den estetiske biten. Klinikken bæerr preg av en lege som er opptatt av å tilby sine pasienter det ypperste - også innen laserbehandling. Imponerende ny hårlaser som ga svært gode resultater. Dr. Rørdam har vært min hudlege over mange år, jeg reiser fra Oslo for oppfølging og behandling. Det er det vel verdt og denne legen har mine varmeste anbefalinger.

Forståelsesfull, imøtekommende og tilgjengelig

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Fra puberteten har jeg slitt med velidig fett, uren/kvisete hud. Da jeg var 16 fikk jeg en kronisk nyresvikt, som gjorde at jeg måtte bruke medisiner. Dette gjorde problemene enda større. Prøvde som mange de som var av produkter, uten noe spesiell effekt. Var også en del på hydavdelingen på St. Olav. De ble prøvd ulike kremer/ salver, antibiotika. Ble bare litt bedre i perioder. ble også prøvd noe laser uten noe bra resultat. Til slutt valgte jeg å søke de private. De var bare tilfeldigheter at jeg fikk anbefalt Dr.Rørdams hudklinikk, igjennom sykepleier på en privat klinikk. Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg, men at Dr. Rørdams hudklinikk hadde flere avanserte/moderne lasere og kunne nok hjelpe meg. Tok kontakt samme dag og fikk time raskt. Etter noen runder med forskjellige lasere og en lav vedlikeholdsdose A-vitamin, har jeg nå en hud som er helt perfekt. Jeg kan på en måtte si at jeg har fått et nytt liv. Så tusen takk til Dr. Rørdams hudklinikk!

Dr. Rørdam er en utrolig dyktig og profesjonell hudlege.

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Jeg er så heldig å være pasient hos Dr. Rørdam som holder til i Fjordgata i Trondheim. Rørdam er en utrolig dyktig og profesjonell hudlege som kan måle seg i verdensklassen, noe jeg kan skrive under på da jeg også har vært pasient hos Dr. Geronemus, dermatologist og medeier av den prestisjetunge klinikken i New York som behandler diverse supermodeller, designere og skuespillere: Laser & Skin Surgery Center. Noen av de behandlingene jeg har foretatt på klinikken til Dr. Rørdam er bl.a. Botox, Radiesse og diverse laserbehandlinger, resultatene er utrolige! Jeg får stadig komplimenter for mitt friske, unge og naturlige utseende. Rørdam har et talent for å oppnå profesjonelle resultater med alle behandlinger, samt at han har en høflig og behagelig fremtreden overfor alle sine pasienter. Det Dr. Rørdam har på sin klinikk av lasere og teknisk utstyr er supermoderne, absolutt det nyeste av det nye, noe som bevitner hans kontinuerlige oppdatering på alle felt som dermatologist, som igjen viser til hans interesse og engasjement innen kosmetiske behandlinger. Jeg anbefaler Dr. Rørdam på det varmeste, absolutt en hudlege innen verdensklassen.

Meget skuffende

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Jeg synes ikke at informasjonen jeg fikk før behandling og oppfølgingen etterpå var god nok. Behandlingen ble på ingen måte som forventet og jeg er langt fra fornøyd med resultatet. Denne legen vil jeg ikke anbefale til noen.