Dr. Rørdams Hudklinikk

Telefonnummer977 41 416977 41 4 ...
Fjordgata 50 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Dr. Rørdams Hudklinikk

Dr. Rørdam er en utrolig dyktig og profesjonell hudlege.

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Jeg er så heldig å være pasient hos Dr. Rørdam som holder til i Fjordgata i Trondheim. Rørdam er en utrolig dyktig og profesjonell hudlege som kan måle seg i verdensklassen, noe jeg kan skrive under på da jeg også har vært pasient hos Dr. Geronemus, dermatologist og medeier av den prestisjetunge klinikken i New York som behandler diverse supermodeller, designere og skuespillere: Laser & Skin Surgery Center. Noen av de behandlingene jeg har foretatt på klinikken til Dr. Rørdam er bl.a. Botox, Radiesse og diverse laserbehandlinger, resultatene er utrolige! Jeg får stadig komplimenter for mitt friske, unge og naturlige utseende. Rørdam har et talent for å oppnå profesjonelle resultater med alle behandlinger, samt at han har en høflig og behagelig fremtreden overfor alle sine pasienter. Det Dr. Rørdam har på sin klinikk av lasere og teknisk utstyr er supermoderne, absolutt det nyeste av det nye, noe som bevitner hans kontinuerlige oppdatering på alle felt som dermatologist, som igjen viser til hans interesse og engasjement innen kosmetiske behandlinger. Jeg anbefaler Dr. Rørdam på det varmeste, absolutt en hudlege innen verdensklassen.

Meget skuffende

Lege: Ole Martin Rørdam Skrevet

Jeg synes ikke at informasjonen jeg fikk før behandling og oppfølgingen etterpå var god nok. Behandlingen ble på ingen måte som forventet og jeg er langt fra fornøyd med resultatet. Denne legen vil jeg ikke anbefale til noen.