Kolibri Medical

Larsamyrå 18 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Kolibri Medical

Dagfinn Øgreid ,en lege som bryr seg om pasienten !

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Jeg har vært en kasteball i det offentlige helsevesenet.
Så....ved en tilfeldighet møtte jeg Dr. Dagfinn Øgreid.........den beste legen som finnes.
En lege som lytter til pasienten........og en lege som tenker utradisjonelt ........men samtidig har faglige tyngde.
Dr.Dagfinn Øgreid har reddet mitt liv flere ganger og jeg er han evig taknemmelig .
Jeg er nå så heldig at jeg har DR.Dagfinn Øgreid som min fastlege......og privatlege. ( jeg reiser fra Tønsberg til Rogaland for å komme til timer hos han.........og det er verdt hver en krone og alle milene vi må kjøre ).
Dr.Dagfinn Øgreid gir seg ikke før han finner årsaken til et helseproblem.
Og en annen ting......han har humor.......er jordnær........og ærlig !!
En lege jeg stoler 100% på !!!!!

Den beste private onkologen i Norge

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Det finnes ikke mange private onkologer i Norge, men av de få som finnes, så er vår erfaring at Dagfinn er den beste. Han setter pasientens beste i sentrum og han har faglig trygghet til å gi behandling som han tror kan hjelpe, selv om denne behandlingen ikke enda er godkjent for kreftsykdommen pasienten har. Øgreid ga oss det siste som var tilgjengelig innen immunoterapi (nivolumab og ipilimumab), og det er vi veldig takknemlige for. Andre onkologer vi oppsøkte kunne/turte ikke tilby dette.

For kreftpasienter som trenger en onkolog som solid faglig og samtidig ikke redd for å tilby pasienter behandlingsmetoder som det offentlige ikke enda har somlet seg til å tilby, så kan Dagfinn anbefales på det varmeste.

Beste legen i Norge!

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Han lytter, tenker på pasientens beste og vet hva han driver med, samtidig som resten av personalet er flinke og hyggelige!

Kan absolutt anbefales om du vil ha det beste!

Grundig, faglig dyktig.

Lege: Inga Norunn Jacobsen Skrevet

Har vært hos flere av hennes kolleger ved SuS ila årene, Inga er den suverent beste til nå: hun er grundig, faglig sterk og flink til å forklare hva hun gjør og kommer med løpende vurderinger med gode råd underveis. I tillegg er hun god til å tilpasse kommunikasjonen til oss som er litt trege til å forstå medisinsk frasologi :-) Hun nevnte forøvrig botox som et mulighet, men kom uoofordret med et mer vanlig alternativ når mulig behandling var tema og jeg uttrykte skepsis til botox. Alt i alt kan jeg gi Inga mine varmeste anbefalinger, håper hun er der neste gang jeg har behov for en kontroll :-)

Profesjonell og dyktig

Lege: Vanja Busic Skrevet

En lege jeg fikk full tillit til etter en liten operasjon jeg hadde 15/10-15.
Ble godt mottatt, resultatet ser bra ut og legen virket veldig profesjonell.
Følte meg trygg og godt ivaretatt.

Men det er en hyggelig mann og ikke kvinne, så synes legelisten skal oppdatere det.