Kolibri Medical

Telefonnummer52 69 69 6952 69 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Larsamyrå 18 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Kolibri Medical

God og forståelsesfull lege!

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Har brukt og bruker fortsatt denne legen i mitt sykdomstilfelle.
Kasteball i systemet der sykehus tilnærmet har kalt meg hypokonder.
Øgreid var inne på det som var problematikken tidlig og han Jar fortsatt ikke gitt opp.
Fantastisk lege som forsøker det meste for meg som pasient!

Stressende fremtreden

Lege: Klaus Wildhagen Skrevet

Dr. Wildhagen er faglig dyktig, og god til å følge opp nye symptomer og plager. Men han har en stressende måte å være på. Svelger ordene, som kommer ut på noe gebrokkent norsk med tysk aksent. Virker veldig usikker, til tross for at han visstnok er blant de mest erfarne revmatologene i denne landsdelen. Er hyggelig, og ler ofte, uten at man nødvendigvis får med seg hva han ler av.
Føler sjelden jeg får skikkelig svar på de spørsmålene jeg kommer med.

Grundig lege sjekk

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Finner alltid riktig diagnose kjapt - tar flere blodprover enn Andre leger og dermed får man kjappere riktig diagnose. Villig til å prøver alt for å få det frisk - anbefales

Fantastisk mann

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Som en person med en diagnose som helsevesenet har hatt lite kunnskap om og lite å tilby for, har Dagfinn vært livreddende for meg, selv om han er onkolog og egentlig er spesialist innen det fagfeltet. Han er et meget rolig og behagelig vesen som virkelig lytter. Du har hans fulle oppmerksomhet når du sitter der. Han foreslår også utradisjonelle tiltak innenfor faglige rammer (her sikter jeg IKKE til alternativ behandling heldigvis) og gjør det han kan for å finne medisiner og tiltak som hjelper akkurat deg.

Minuspoeng for litt for mye administrativt rot på Kolibri, og veldig mange pasienter, slik at rotet kan bli vanskelig å rydde i.

Dagfinn Øgreid ,en lege som bryr seg om pasienten !

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Jeg har vært en kasteball i det offentlige helsevesenet.
Så....ved en tilfeldighet møtte jeg Dr. Dagfinn Øgreid.........den beste legen som finnes.
En lege som lytter til pasienten........og en lege som tenker utradisjonelt ........men samtidig har faglige tyngde.
Dr.Dagfinn Øgreid har reddet mitt liv flere ganger og jeg er han evig taknemmelig .
Jeg er nå så heldig at jeg har DR.Dagfinn Øgreid som min fastlege......og privatlege. ( jeg reiser fra Tønsberg til Rogaland for å komme til timer hos han.........og det er verdt hver en krone og alle milene vi må kjøre ).
Dr.Dagfinn Øgreid gir seg ikke før han finner årsaken til et helseproblem.
Og en annen ting......han har humor.......er jordnær........og ærlig !!
En lege jeg stoler 100% på !!!!!