Kolibri Medical

Larsamyrå 18 4313 Sandnes
Tlf: 52 69 69 69 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kolibri Medical

God og forståelsesfull lege!

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Har brukt og bruker fortsatt denne legen i mitt sykdomstilfelle.
Kasteball i systemet der sykehus tilnærmet har kalt meg hypokonder.
Øgreid var inne på det som var problematikken tidlig og han Jar fortsatt ikke gitt opp.
Fantastisk lege som forsøker det meste for meg som pasient!

Stressende fremtreden

Lege: Klaus Wildhagen Skrevet

Dr. Wildhagen er faglig dyktig, og god til å følge opp nye symptomer og plager. Men han har en stressende måte å være på. Svelger ordene, som kommer ut på noe gebrokkent norsk med tysk aksent. Virker veldig usikker, til tross for at han visstnok er blant de mest erfarne revmatologene i denne landsdelen. Er hyggelig, og ler ofte, uten at man nødvendigvis får med seg hva han ler av.
Føler sjelden jeg får skikkelig svar på de spørsmålene jeg kommer med.

Grundig lege sjekk

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Finner alltid riktig diagnose kjapt - tar flere blodprover enn Andre leger og dermed får man kjappere riktig diagnose. Villig til å prøver alt for å få det frisk - anbefales

Fantastisk mann

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Som en person med en diagnose som helsevesenet har hatt lite kunnskap om og lite å tilby for, har Dagfinn vært livreddende for meg, selv om han er onkolog og egentlig er spesialist innen det fagfeltet. Han er et meget rolig og behagelig vesen som virkelig lytter. Du har hans fulle oppmerksomhet når du sitter der. Han foreslår også utradisjonelle tiltak innenfor faglige rammer (her sikter jeg IKKE til alternativ behandling heldigvis) og gjør det han kan for å finne medisiner og tiltak som hjelper akkurat deg.

Minuspoeng for litt for mye administrativt rot på Kolibri, og veldig mange pasienter, slik at rotet kan bli vanskelig å rydde i.

Dagfinn Øgreid ,en lege som bryr seg om pasienten !

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Jeg har vært en kasteball i det offentlige helsevesenet.
Så....ved en tilfeldighet møtte jeg Dr. Dagfinn Øgreid.........den beste legen som finnes.
En lege som lytter til pasienten........og en lege som tenker utradisjonelt ........men samtidig har faglige tyngde.
Dr.Dagfinn Øgreid har reddet mitt liv flere ganger og jeg er han evig taknemmelig .
Jeg er nå så heldig at jeg har DR.Dagfinn Øgreid som min fastlege......og privatlege. ( jeg reiser fra Tønsberg til Rogaland for å komme til timer hos han.........og det er verdt hver en krone og alle milene vi må kjøre ).
Dr.Dagfinn Øgreid gir seg ikke før han finner årsaken til et helseproblem.
Og en annen ting......han har humor.......er jordnær........og ærlig !!
En lege jeg stoler 100% på !!!!!

Kommunikasjon og informasjon til pasienten er dårlig.

Lege: Inga Norunn Jacobsen Skrevet

legen tok godt imot og henviste til videre undersøkelse. Her forelå svaret etter kort tid, men det tok nesten en måned før legen opplyste om resultatet. I epikrisen var det råd om videre behandling . Dette ignorerte hun fullstendig og kjørte sitt eget løp uten å informere pasienten om dette.Først da vi skiftet lege, ble det stilt en ordentlig diagnose som resulterte i operasjon.

Den beste private onkologen i Norge

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Det finnes ikke mange private onkologer i Norge, men av de få som finnes, så er vår erfaring at Dagfinn er den beste. Han setter pasientens beste i sentrum og han har faglig trygghet til å gi behandling som han tror kan hjelpe, selv om denne behandlingen ikke enda er godkjent for kreftsykdommen pasienten har. Øgreid ga oss det siste som var tilgjengelig innen immunoterapi (nivolumab og ipilimumab), og det er vi veldig takknemlige for. Andre onkologer vi oppsøkte kunne/turte ikke tilby dette.

For kreftpasienter som trenger en onkolog som solid faglig og samtidig ikke redd for å tilby pasienter behandlingsmetoder som det offentlige ikke enda har somlet seg til å tilby, så kan Dagfinn anbefales på det varmeste.

Beste legen i Norge!

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Han lytter, tenker på pasientens beste og vet hva han driver med, samtidig som resten av personalet er flinke og hyggelige!

Kan absolutt anbefales om du vil ha det beste!

Grundig, faglig dyktig.

Lege: Inga Norunn Jacobsen Skrevet

Har vært hos flere av hennes kolleger ved SuS ila årene, Inga er den suverent beste til nå: hun er grundig, faglig sterk og flink til å forklare hva hun gjør og kommer med løpende vurderinger med gode råd underveis. I tillegg er hun god til å tilpasse kommunikasjonen til oss som er litt trege til å forstå medisinsk frasologi :-) Hun nevnte forøvrig botox som et mulighet, men kom uoofordret med et mer vanlig alternativ når mulig behandling var tema og jeg uttrykte skepsis til botox. Alt i alt kan jeg gi Inga mine varmeste anbefalinger, håper hun er der neste gang jeg har behov for en kontroll :-)

Profesjonell og dyktig

Lege: Vanja Busic Skrevet

En lege jeg fikk full tillit til etter en liten operasjon jeg hadde 15/10-15.
Ble godt mottatt, resultatet ser bra ut og legen virket veldig profesjonell.
Følte meg trygg og godt ivaretatt.

Men det er en hyggelig mann og ikke kvinne, så synes legelisten skal oppdatere det.

Flink lege men er opptatt av penger?

Lege: Inga Norunn Jacobsen Skrevet

Fikk god forklaring fra henne om selve undersøkelsen, medisiner og med mer. Hun ville at jeg skulle prøve med Botox for å hjelpe til min lidelse, noe jeg svarte nei med en gang. Da virket hun noe sur.

Ok lege.

Lege: Inga Norunn Jacobsen Skrevet

Grei til utredningen, men ufattelige distré. Lovet å sende svar i løpet av noen dager, men det tok over en måned med purringer for å få det tilsendt..