Lierbyen Legesenter

Telefonnummer32 85 85 8532 85 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruveien 2 3403 Lier

Siste vurderinger av Lierbyen Legesenter

Trigg

Lege: Ramin Khazaie Skrevet

Beste faslege, veldig flink, diktg og veldig hyggelig, jeg er veldig fornøy. han høre på pasiente og nytte
Jeg anbelaler han.

Tar deg på alvor

Lege: Jan Tjugum Skrevet

Tar deg på alvor og henviser videre ved behov. Ikke så veldig bild og tar ikke en spøk. Damene i skranken og på laboratoriet er helt fantastiske. Hadde ikke byttet legesenter om vi ikke flyttet, men kanskje lege.

Suveren lege

Lege: Erik Øhren Skrevet

Har hatt Øhren som fastlege en stund nå men måtte dessverre bytte grunnet flytting. Behagelig og kunnskapsrik lege som har tatt meg på største alvor. Fått fortgang i flere prosesser.

Meget dyktig lege

Lege: Erik Øhren Skrevet

Flink lege som hører etter, er grundig og henviser dit det trengs om nøvendig. Han oppdaget bl.a komplikasjon ved Diabetes type 1 som min diabeteslege ikke klarte og se.

En flink, dyktig og sympatisk fastlege

Lege: Svein Helgeland Skrevet

Jeg har hatt Svein Helgeland som min fastlege i mange år og har alltid følt meg trygg og ivaretatt. Han følger opp hvis det er noe, og setter seg inn i pasientens/min situasjon. I og med at jeg har en kronisk sykdom, har det også blitt noen turer på legekontoret. Jeg har flyttet og bor i en annen kommune, men kjører allikevel til Lierbyen for å kunne fortsette hos han. Beste legen jeg har hatt.