Jens Gerhard Høstmark

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Jens Gerhard Høstmark

Traumatiserende

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Var hos Jens for jeg har problemer med UVI, han var veldig lite interessert i hva som var problemet og virket bare sur og lei. Jeg gruet meg ekstremt mye til denne timen, og den ble bare enda verre når han ikke hadde noe medlidenhet. Jeg gråt fra sekundet jeg kom inn og til jeg hadde gått ut av døren, det var en ekstremt traumatiserende opplevelse. Anbefaler IKKE å dra til Jens Gerhard.

Lite hjelp

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Besøkte han vedrørende vedvarende plager og smerter som gjør hverdagen ekstremt vanskelig. Virket lite interessert i meg som pasient og hva som var galt. Tok seg ikke tid til å svare på spørsmålene som jeg hadde og berolige eller forklare. Virket som han ønsket at jeg skulle inn og ut så fort som mulig, noe som gjorde hele besøket føltes som om jeg kastet bort tiden hans. Er en veldig sårbar situasjon å dra til lege for hjelp med noe, spesielt urolog, og satt igjen med en veldig dårlig opplevelse som preget meg. Når det ikke viste noe galt på undersøkelsen fikk jeg ikke noe mer hjelp fra han og fikk inntrykk av at det var nesten ingenting å gjøre for å lindre plagene.

Uinteressert og lite hjelp å få

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Virker lite interessert i deg som pasient eller din sjukehistorie. Gjør undersøkelser, men ved ingen funn viser han ingen ønsker til å hjelpe videre eller finne ut av hva smertene kommer av. Etter å ha vert plaget med smerter i flere år er det fryktelig provosende at han bare rister på hodet av dine spørsmål, sier det er ingenting å gjøre, og bare ber deg ta ibux og paracet (noe som allerede er blitt gjort i store mengder). Etter konsultasjonen sitter eg igjen med en forståelse av at eg (ung mann) skal gå rundt resten av arbeidslivet og livet generelt med smerter. Det hjalp heller ikke på heilhetsinntrykket at han satt å trykte på mobiltelefonen når eg kledde på meg igjen.

Trygg og beroligende

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Man føler seg alltid trygg og han skaper en beroligende og hjertelig atmosfære. Man er virkelig i trygge hender. Informerer pasienten på en god og forståelig måte. Har ett blidt og trygt vesen.

Følte meg velkommen og trygg når han undersøkte meg. Kan annbefale han.:)

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

En smilende og hyggelig lege som eg følte meg trygg hos. Det er alt for mange leger som som mangler smil og godt hummør Kan annbefale han på det sterkeste.:)