Groruddalen Legekontor

Bergensveien 4 0958 Oslo

Siste vurderinger av Groruddalen Legekontor

Er trygg og kunnskapsrik.

Lege: Norin Malik Skrevet

Norin Malik er en fantastisk lege som jeg sterkt vil anbefale. Hun kan jobben sin og er kjempegod til og lytte og hyggelig å prate med. Bedre lege får man ikke.

Kjølig lege

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Vært hos denne legen 2 ganger, vil helst unngå å dra tilbake. Føler meg ikke hørt, hun drar egne konklusjoner uten å lytte til meg, og hun blir raskt frustrert og utålmodig. Viser minimal forståelse for hvordan kroppen min har reagert på alvorlig sykdom + behandlingen (kreft, 2018).

Ikke fornøyd

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Resepsjonen har alltid utenlandske som snakker utrolig dårlig Norsk.
Så er det stadig bytting av personale der. Veldig frustrerende når man ringer inn og ikke blir forstått.

Dr Shaista er en hyggelig person, men klarer ikke å følge meg opp og hjelpe meg. Føler ofte det blir mye gjetting. Aldri blitt fysisk sjekket ved smerter.
Ikke oppfølging hvor det trengs med kronisk sykdom. Tilbyr lett antibiotica uten å sjekke om man trenger det.
Dette er nå utrolig synd.
Hvis hun ikke tror på en viss sykdom som du har diagnose på så er det fortsatt hun som har "rett" spesielt selv om hun har fått uttallige brev akkurat om denne saken.

Nå har jeg byttet lege for jeg orker virkelig ikke mer av gjetting og sløsing av tid av å gå til legen uten å bli sjekket eller hørt. Gjette klarer jeg helt fint å gjøre selv på google dessverre.

Dessuten alltid forsinkelser på kontoret. Selv om det ser ut til at hun er alene på kontoret. Ventetid opp til 1 time.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Shaista er en lege som hører på hva som er problemet nøye og spør ting i små detaljer. Kunne ikke spurt om en bedre lege!

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Norin Malik Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Norin som min fastlege. Hun er en blid lege som er trygg, varm og imøtekommende, dyktig i jobben sin, og veldig nøye. Hun lytter og er flink til å forklare. Jeg anbefaler Norin på det varmeste! Kun 5 min forsinket ellers er hun punktlig :)