Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Telefonnummer404 14 840404 14 8 ...
Sjøgata 31/33 9008 Tromsø

• Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Faglig sterk, dårlig pasientbehandling

Lege: Dag Malm Skrevet

Flink lege som garantert vet hva han holder på med. Grei mottakelse, men noe mutt og kortfattet. Forklarer gangen i både Colo og gastro undersøkelse, og opplevde dette som trygt. Men vanskelig etterpå å spørre om ting. Svarte veldig kort og ble nesten irritert på spørsmålene mine. "Dette kan du google" sa han flere ganger. Vil velge annet sted en annen gang, om mulig. Kanskje for stramme tidsskjemaer, bare en halv times rådighet.

Trygg og svært dyktig

Lege: Dag Malm Skrevet

Har vært til undersøkelse hos lege Dag Malm og er svært fornøyd og takknemlig. Ble behandlet på en meget god måte . Trygghet fra første stund. En lege som virkelig vet hva han driver med. Godt å ha slike når man trenger hjelp. Takk.

Dyktig spesialist

Lege: Dag Malm Skrevet

Kortfattet og muligens ikke den letteste å ha en toveis samtale med, men følte at dette var en lege med lang erfaring som forklarte godt differensial-diagnosene og hva jeg kunne prøve videre. Gastroskopien var noe ubehagelig, men mye bedre enn gastroskopien jeg hadde som tenåring. Eneste minuset er å klage på brekning i etterkant var litt unødvendig. Anbefalles på det sterkeste om du ser etter en profesjonell som virker å kunne faget sitt.

Utrolig dyktig og effektiv!

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg var hos Doktor Malm for gastroskopisk undersøkelse. Hadde gruet meg lenge, men hos Doktor Malm tar det maks 90 sekunder, og er ikke så ille som alle skal ha det til! Selvfølgelig er det ubehagelig, men skal du gjøre en gastroskopisk undersøkelse, så anbefaler jeg på det varmeste at det gjøres hos Doktor Malm!

Trygg og profesjonell

Lege: Dag Malm Skrevet

Var på koloskopi i dag. Var nervøs på forhånd, men hadde tatt gastroskopi for en tid tilbake og hadde positive erfaringer fra det. Undersøkelsen foregikk i rolige omgivelser. Lege og assistent var rolige og trygge og forklarte hele veien hva de gjorde. Undersøkelsen var litt ubehagelig, men aldri direkte smertefull. God oppsummering og forklaring i etterkant av undersøkelsen.
Flink lege som vet hva han holder på med.