Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Telefonnummer404 14 840404 14 8 ...
Sjøgata 31/33 9008 Tromsø

• Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Grusomt

Lege: Dag Malm Skrevet

Kom inn å har aldri blitt forbedret og hånet før i hele mitt voksne liv som da jeg kom hit, fikk ikke engang forklart hva mine problem var og han hadde heller ikke lest papirene, da jeg lider av angst forklarte jeg han dette i forbindelse av svelging av slangen, han viste ingen hensyn og neste latterliggjorde angsten min. Dette er en mann som aldri skulle jobbet direkte med pasienter. Ville rett og slett gråte da jeg forlot.

Gastroscopi , ingenting å grue se g for!

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg hadde med en venninne. Jeg ble hele tiden fortalt om hvordan undersøkelsen skred fram, så det ble en positiv opplevelse

Gastroskopi - intet å grue for

Lege: Dag Malm Skrevet

Etter å ha googlet meg gjennom hvordan det er å ta gastroskopi, var jeg litt urolig. Det var virkelig intet å grue for, var over etter kort tid og gikk uten problemer når en fulgte legens instrukser om pusting og svelging. Dag Malm informerte nøye både før, under og etter undersøkelsen. Det var også en rolig assistent med. Svært fornøyd med lege og undersøkelsesforhold.

Trygg og sikker, svært behagelig

Lege: Dag Malm Skrevet

Hadde en colonoskopi idag, og jeg må bare berømme Malm for en fantastisk måte jeg ble tatt imot på, samt at alle utsagn om denne undersøkelsen ikke stemmer.
Musikk på øret, du kan se på skjermen, han informerer - og så er du ferdig.
Helt ufarlig, intet å grue for!

God lege

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg har tatt både Gastroskopi og Koloskopi hos Dag Malm på Tromsø Indremedisin. Etter googlesøk har jeg lest mye negativt om gastroskopi og koloskopi (ikke på Tromsø indremedisin men generelt) så etter undersøkelsene jeg må si jeg ble veldig positivt overasket. Dag Malm forklarte hele tiden hva han gjorde mens jeg selv kunne se på skjermen, det gikk fort og følte jeg var i trygge hender. Et tips til alle fra meg er og gå inn for at det skal gå bra, pust med magen og slapp av. Hilsen fornøyd pasient som synes lege og assistent gjorde en super jobb før og under undersøkelsen:)