Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Telefonnummer404 14 840404 14 8 ...
Sjøgata 31/33 9008 Tromsø

• Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

God lege

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg har tatt både Gastroskopi og Koloskopi hos Dag Malm på Tromsø Indremedisin. Etter googlesøk har jeg lest mye negativt om gastroskopi og koloskopi (ikke på Tromsø indremedisin men generelt) så etter undersøkelsene jeg må si jeg ble veldig positivt overasket. Dag Malm forklarte hele tiden hva han gjorde mens jeg selv kunne se på skjermen, det gikk fort og følte jeg var i trygge hender. Et tips til alle fra meg er og gå inn for at det skal gå bra, pust med magen og slapp av. Hilsen fornøyd pasient som synes lege og assistent gjorde en super jobb før og under undersøkelsen:)

Elendig

Lege: Dag Malm Skrevet

En uhyggelig opplevelse. Kjent for å ha humørsvingninger og liker ikke at pasienter har pårørende med. Kjent for å være aggressiv. Vil aldri tilbake til denne mannen.

Virker som han hater jobben sin.

En veldig flink lege .

Lege: Dag Malm Skrevet

Blir veldig godt mottatt og han fortalte hele tiden hva som skjedde. Behagelig musikk i bakgrunn og veldig rolig og fin atmosfære. Har vært forskjellige "hjelpere" og alle dem har vært veldig trivelige og flinke .
Får time fort og undersøkelsen er litt ubehagelig ,men ikke vondt. Anbefales på det varmeste .

Veldig behagelig lege

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg hadde dobbeltime for gastroskopi og colonskopi. Følte meg veldig godt ivaretatt, spesielt da jeg brakk meg veldig under gastroskopien. Fikk forklart underveis hva han holdt på med og hvorfor. Fikk diagnose og god informasjon med en gang.

En dyktig lege/spesialist

Lege: Dag Malm Skrevet

Ble mottatt på en høflig måte. Fikk informasjon hva som skulle skje, hvor lang behandlingen ville ta, og at den var smertefri men ganske ubehagelig. Etter behandlingen ble jeg informert om min sitausjon på en god måte og med et språk som var enkel og forstå. Jeg gir toppkarakter.