Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Telefonnummer404 14 840404 14 8 ...
Sjøgata 31/33 9008 Tromsø

• Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

En positiv opplevelse

Lege: Dag Malm Skrevet

Ble veldig godt mottatt og ivaretatt. Rolig og behagelig opplevelse. God informasjon både før under og etter undersøkelsen.

For å være ærlig, så var han nokså uhøflig

Lege: Dag Malm Skrevet

Han er en flink lege, men nokså uhøflig. Jeg får tårer i øynet etter undersøkelsen og er lei meg og utrolig sliten etter 8 timers fasting. Jeg er en intelligent kvinne og har gått på universitet i mange år, men han fikk meg til å føle meg dum hvergang jeg spurte om noe. Fikk en dårlig vibe, dessverre i en veldig sårbar posisjon.

En veldig dyktig lege som vet hva han gjør!

Lege: Dag Malm Skrevet

Følte meg veldig trygt og ivaretatt av både legen og medhjelper! Utrolig flinke og dyktige begge to. Har vært hos han andre gang og er kjempe fornøyd !

Meget uprofesjonell

Lege: Dag Malm Skrevet

På gastroskopisk undersøkelse hos Dag Malm fikk jeg beskjed om å komme tilbake når jeg var klar, etter å ha bedt om noen minutter for å summe meg før undersøkelsen, som jeg grudde meg fryktelig. Jeg fikk beskjed om at "jeg hadde sjansen, men tok den ikke", og at han "hadde sett dette tusen ganger før, og at jeg ikke kom til å gjennomføre undersøkelsen, om jeg ikke allerede hadde gjort det". Han sa også rett ut at dette kom til å bli en "mye verre opplevelse om jeg fikk det gjort på UNN".