Slemmestad Legesenter

Boligveien 10 3470 Slemmestad

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Fantastisk!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Det er synd at noen leger dessverre ikke blir 100 år. Ivar Fretland burde ha vært i den gruppen! Fantastisk på alle måter, alltid forsinket, og alltid like rolig selv om en opptar 4x tiltenkt tid. Han er særs faglig dyktig etter en livslang erfaring som lege, og han henviser videre. Fornuftig og realistisk kan jeg også nevne.
Tilslutt,
Alle rundt ham stiller også alltid opp, enten en kommer for sent eller trenger en akuttime eller behøver å bli blodtappet.. Og alle er like blide.
🙂

Fantastisk dyktig fastlege.

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Ivar er fantastisk hyggelig, inngir tillit, og han har alltid god tid. Måten han fremstiller svar på spørsmål er alltid tillitvekkende. Humor hat han også.

Trygg, blid og kunnskapsrik. Viser omsorg og er engasjert. Inngir stor tillit

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Forklarer og diskuterer "ditt tilfelle" på en forståelig og opplysende måte. Er usedvanlig vennlig og blid. Sørger for straks å sende deg videre til spesialist i de tilfeller hvor han er i tvil eller når spesialist er den naturlige oppfølger.
Alt i alt en lege og person du blir i godt humør av å møte.

Fantastisk dyktig, alltid blid og profesjonell 👌🏻😃

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Ivar fretland har vært våres familie lege helt fra mine foreldre bosatte seg her i 1985 og nå Bruker vi «barna» han også :) Han er alltid profesjonell , blir , imøtekommende og tar seg god tid til sine pasienter :) absolutt og anbefale

Virkelig ikke bra

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Veldig uprofesjonelt. Følte jeg ble snakket ned til og ikke tatt seriøst. Var rett og slett trakassering og var på gråten når jeg forlot kontoret.