Slemmestad Legesenter

Telefonnummer31 29 29 8031 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boligveien 10 3470 Slemmestad

Siste vurderinger av Slemmestad Legesenter

Engasjert og dyktig

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Svært dyktig lege som virkelig bruker tid med pasienten. Jeg er 50 år gammel og dette er den beste fastlegen jeg har hatt!

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Profesjonell , kunnskapsrik og veldig omsorgsfull! Tar deg seriøst, og følger opp hver minste ting..

En sympatisk og lyttende lege

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

En pasientrettet lege med gode kunnskaper og respekt for pasientens integritet. En fastlege med gode fundamenter.

Verdens beste!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Utrulig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg tid til hver enkelt pasient og han er grundig. Man blir tatt på alvor uansett hvilke plager man kommer med og han er flink til å forklare. Må skryte ekstra av oppfølgingen jeg fikk under svangerskapet mitt og kontroller i etterkant. Han var myyye flinkere enn jordmor på helsestasjon og har masse erfaring på feltet. Håper han aldri går av med pensjon, for familien vil aldri finne en så god lege igjen. Det at det er litt ventetid gjør ingenting, da alle på venterommet vet at alle får den oppfølgingen de fortjener.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Dr.Fretland er en super fastlege som finner tid til sine pasienter og er en god menneskekjenner. Gruer meg til den dagen han blir pensjonist, for en bedre lege finner man ikke.