Slemmestad Legesenter

Boligveien 10 3470 Slemmestad

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Ingen tar telefonen!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

I dag 20/6-22 satte jeg tilsammen 1 time i telefonen uten at noen tok den!! Dette er hårreisende! Og ja, jeg ringte i telefon-timene. 8:30-11 og 13-14! Dette har skjedd før også!! Har dem ferieavvikling så må det opplyse om det! Dette er rett og slett amatørmessig og bør gjøres noe med snarest! Som sakt har jeg opplevd dette før også!!

Bra fastlege men dårlig styring av pasienter

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Ser meg dessverre nød til å skrive kommentar her nå. Hadde time i dag 20.06.22 hos vikar til Shahzad. Kom fram til rett tid og fant bare en lapp på dører at alle er sykemeldt. Jeg syns i disse tider fins det datateknikk man kan bruke for å informere pasienter, slik at man ikke må misbruke sin fritid på å ikke møte noen på fastlegekontoret. Dårlig gjort syns jeg. Forbedringspotensial!!!

Fornøyd

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Etter første besøk hos min nye fastlege, har jeg fått et meget godt inntrykk. Alt var effektivt, hyggelig og profesjonelt.

Fantastisk!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Det er synd at noen leger dessverre ikke blir 100 år. Ivar Fretland burde ha vært i den gruppen! Fantastisk på alle måter, alltid forsinket, og alltid like rolig selv om en opptar 4x tiltenkt tid. Han er særs faglig dyktig etter en livslang erfaring som lege, og han henviser videre. Fornuftig og realistisk kan jeg også nevne.
Tilslutt,
Alle rundt ham stiller også alltid opp, enten en kommer for sent eller trenger en akuttime eller behøver å bli blodtappet.. Og alle er like blide.
🙂

Fantastisk dyktig fastlege.

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Ivar er fantastisk hyggelig, inngir tillit, og han har alltid god tid. Måten han fremstiller svar på spørsmål er alltid tillitvekkende. Humor hat han også.