K.A.L. Klinikken AS

Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

Dårlig på pasientkonmunikasjon

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Legen er Sikkert faglig sterk. Men virker lite interessert i pasienten. Dårlig på kommunikasjon. Svarer frekt og uklart på spørsmål. Veldig hyggelige sykepleiere

kul lege

Lege: Roger Pedersen Skrevet

han var kul, men kommer med de samme forslagene for forbedring av astmaen. Vi får skylde på lite forskning på det området

Sur og skremmende

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Har vært hos denne barnelegen med mitt barn. Han virket å ha lite tålmodighet, være lite interessert, lei av jobben og jeg følte han nesten stønnet høylytt av mine spørsmål til behandlingen av barnets sykdom. Du sitter der dritnervøs fordi du får følelsen av å være til irritasjon for ham. Du fikk heller ikke følelsen at han strakk seg for å hjelpe deg. Han forklarte ikke hva undersøkelsene innebar eller hva de betydde.

Arrogant og lite imøtekommende (og alternativ?) lege

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Kom for å få allergi vaksine, men ble i stedet anbefalt å kutte alle medisiner på dagen. Da jeg prøvde å forklare at ved mer enn 2-3 dager uten medisiner blir jeg dårlig, fikk jeg beskjed om å heller "tenke meg frisk" og komme tilbake om 2 måneder.

Jeg oppfattet hans som en arrogant lege uten vilje til å lytte til pasientens forklaring. Oppfattet møtet med denne legen som veldig spesielt. Særlig med vekt på hans alternative behandling om å "tenke seg frisk".

Anbefaler og be om ny lege om man får time hos han.

En hyggelig og lyttende lege

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Imøtekommende og flink til å forklare. Kom med gode råd. Hans pasientvurderinger var lette å forstå. Takknemlig for å få vært hos han.
Sykepleieren som tok prøvene var flink og forklarte på en forståelig måte slik at testene gikk lett.
Veldig bra begge to.