K.A.L. Klinikken AS

Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

Uinteressert og ufin

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Hadde svært ubehagelige opplevelser hos denne legen. Avbrøt meg hele veien og latterliggjorde alle symptomer jeg nevnte. Virket totalt uinteressert. Hadde ikke klart å komme tilbake for 3.gang hvis det ikke hadde vært for de utrolig imøtekommende og hyggelige personene på diverse lab’er og i resepsjonen som jobber der.

Usympatisk

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Han er utrolig arrogant og utåmoldig.
En barnelege som virker ikke så glad i barn. Han smiler ikke og snakker generelt lite med barna.
Han kommer jeg ikke til å bruke igjen.

Nedlatende

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Arrogant lege. Det er riktignok en stund siden jeg var hos han. Men navnet har jeg merket meg, aldri mere til han

Kan sitt fag.

Har fått gode svar.
Visste lite om Astma da vi var der første gang.
Har hatt årlige konsultasjoner og oppfølginger for barnet vårt, vi har blitt trygge og fått medisiner som har gjort verdagen mye bedre.
Nesten ingen anfall.

Nedlatende og spydig

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Jeg har vært her flere ganger med min datter, og er generelt veldig fornøyd med klinikken og de andre ansatte. De er hyggelige og serviceinnstilte.
Men denne legen har en kronisk dårlig dag. Jeg har stusset litt de andre gangene jeg har vært der, men latt det gå. I dag toppet det seg. Han er sikkert faglig dyktig, men pedagogikk kan han ikke. Han er generelt lite informativ, og når man stiller et spørsmål, så svarer han på en utrolig arrogant, nedlatende og spydig måte.
Han smiler ikke og snakker generelt lite med barna, og datteren min liker han ikke.
Han kommer jeg ikke til å bruke igjen.