K.A.L. Klinikken AS

Telefonnummer22 02 68 1022 02 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

Nedlatende og spydig

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Jeg har vært her flere ganger med min datter, og er generelt veldig fornøyd med klinikken og de andre ansatte. De er hyggelige og serviceinnstilte.
Men denne legen har en kronisk dårlig dag. Jeg har stusset litt de andre gangene jeg har vært der, men latt det gå. I dag toppet det seg. Han er sikkert faglig dyktig, men pedagogikk kan han ikke. Han er generelt lite informativ, og når man stiller et spørsmål, så svarer han på en utrolig arrogant, nedlatende og spydig måte.
Han smiler ikke og snakker generelt lite med barna, og datteren min liker han ikke.
Han kommer jeg ikke til å bruke igjen.

En fantastisk spesialist.

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Sjur Humerfeldt er en spesialist med sjelden kompetanse og jeg takker han for god utredning og veiledning.
I 2014 var jeg ekstremt syk og hadde kun 30% lunge kapasitet og ingen viste hva jeg feilte eller hvorfor før jeg kom til Sjur. 2 dager etter var jeg på lovisenberg og fikk helt utrolig behandling og hjelp takket være Sjur. En fantastisk lege med albuer nok til og få deg frem i tide.

Svært lite empatisk lege

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Følte at man ble behandlet som en samlebåndspasient av denne legen. Han gav et noe usympatisk inntrykk på meg som en lege som på vei mot pensjonsalderen egentlig gir helt faen i pasientenes ve og vel i sine siste år som yrkesaktiv, dessverre.

Hjelpsom, trygg og betryggende

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Var veldig forståelsesfull, og hjelpsom med min datters astma. Min sønn har fått samme symptomer, og Roger Pedersen er et naturlig førstevalg.

Arrogant

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.