K.A.L. Klinikken AS

Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

Nedlatende

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Uhøflig framferd. Hadde uroet meg for konsultasjonen og forberedt meg på hva jeg skulle si. Ble avbrudt og motsagt hele tiden og jeg fikk ikke forklart meg om hvordan tilstanden min hadde utviklet seg over tid. Stilte håpløse spørsmål, som jeg følte var ment for å forvirre og "sette meg på plass". Total mangel på respekt og finfølelse. Brukte ca. 15 sek på å lytte på lungene. Fikk aller nådigst den medisinen min fastlege allerede hadde rekvirert. Bortkastet. Dette var en konsultasjon jeg hadde forventning til
Personen jeg først kom til var derimot meget hyggelig.

Uinteressert og ufin

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Hadde svært ubehagelige opplevelser hos denne legen. Avbrøt meg hele veien og latterliggjorde alle symptomer jeg nevnte. Virket totalt uinteressert. Hadde ikke klart å komme tilbake for 3.gang hvis det ikke hadde vært for de utrolig imøtekommende og hyggelige personene på diverse lab’er og i resepsjonen som jobber der.

Usympatisk

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Han er utrolig arrogant og utåmoldig.
En barnelege som virker ikke så glad i barn. Han smiler ikke og snakker generelt lite med barna.
Han kommer jeg ikke til å bruke igjen.

Nedlatende

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Arrogant lege. Det er riktignok en stund siden jeg var hos han. Men navnet har jeg merket meg, aldri mere til han

Kan sitt fag.

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Har fått gode svar.
Visste lite om Astma da vi var der første gang.
Har hatt årlige konsultasjoner og oppfølginger for barnet vårt, vi har blitt trygge og fått medisiner som har gjort verdagen mye bedre.
Nesten ingen anfall.