K.A.L. Klinikken AS

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

Arrogant

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.

Nedlatende og frekk

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Først vil jeg bare presisere at inntrykket mitt av klinikken er svært positiv - det er kun denne enkelte legen jeg er misfornøyd med. Legen hadde en svært lite vennlig fremtoning og det tok lang tid før han faktisk valgte å høre etter på hva pasienten hadde å si. Jeg måtte også selv komme med forslag til løsning.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Har brukt Sjur Humerfelt siden han var på Aker og kommer ikke til å slutte. En bergenser med god humor og begge bena på jorda. Faglig veldig dyktig og nøler ikke med å henvise deg videre hvis han er usikker. Han har fått min astma meget stabil og tilleggs sykdommer som kompliserer tar vi på strak arm. Han har en rett frem måte å snakke på. Noe jeg setter pris på. Anbefaler ham på det sterkeste. KAL klinikken er topp og de som jobber der er suverene :)

Effektivitet fremfor kvalitet?

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

KAL klinikken er super på alle måter.

Humerfelt ble av undertegnede ikke oppfattet som særlig lyttende eller en som tok seg tid til å lytte til symptomer og situasjoner problemer oppstår.

Viker likevel faglig dyktig, men på grunn av hastverkstilnærmingen vil nok viktig informasjon ikke tilkomme legen, og pasient vil nok ikke få så god hjelp som en trolig vill kunne fått.

En kjekk og grei og litt nedlatende holding skaper heller ikke trygghet og en følelse av å bli ivaretatt.

Overkjørende

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Da jeg var der for første gang var han veldig opptatt av å fortelle om seg selv, kom med flere politisk ukorrekte spøker, og var lite interessert i å høre om grunnen til at jeg faktisk hadde fått henvisning til spesialist. Da testresultatene ikke viste det han hadde forventet, ble han nærmest fornærmet på meg, og stilte en masse spørsmål han ikke ga meg tid til å besvare.

En fordel med denne legen er at han tar grundige tester.

Han er uten tvil en god lege dersom man har symptomer som klart indikerer en diagnose, men er vanskelig å forholde seg til når symptomene er vage.

Derimot må jeg applaudere alle resepsjonistene og de ansatte som utførte pustetester etc. Virkelig hyggelige, profesjonelle, og behagelige å være rundt!