K.A.L. Klinikken AS

Telefonnummer22 02 68 1022 02 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

En fantastisk spesialist.

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Sjur Humerfeldt er en spesialist med sjelden kompetanse og jeg takker han for god utredning og veiledning.
I 2014 var jeg ekstremt syk og hadde kun 30% lunge kapasitet og ingen viste hva jeg feilte eller hvorfor før jeg kom til Sjur. 2 dager etter var jeg på lovisenberg og fikk helt utrolig behandling og hjelp takket være Sjur. En fantastisk lege med albuer nok til og få deg frem i tide.

Svært lite empatisk lege

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Følte at man ble behandlet som en samlebåndspasient av denne legen. Han gav et noe usympatisk inntrykk på meg som en lege som på vei mot pensjonsalderen egentlig gir helt faen i pasientenes ve og vel i sine siste år som yrkesaktiv, dessverre.

Hjelpsom, trygg og betryggende

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Var veldig forståelsesfull, og hjelpsom med min datters astma. Min sønn har fått samme symptomer, og Roger Pedersen er et naturlig førstevalg.

Arrogant

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.

Nedlatende og frekk

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Først vil jeg bare presisere at inntrykket mitt av klinikken er svært positiv - det er kun denne enkelte legen jeg er misfornøyd med. Legen hadde en svært lite vennlig fremtoning og det tok lang tid før han faktisk valgte å høre etter på hva pasienten hadde å si. Jeg måtte også selv komme med forslag til løsning.