K.A.L. Klinikken AS

Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av K.A.L. Klinikken AS

Lite interessert i barnet som pasient

Lege: Roger Pedersen Skrevet

Denne legen er virker svært lite interessert i barn som pasienter. Han snakker lite til og med barnet, og gir generelt et et dårlig inntrykk. Kommer ikke til å ta med datteren min hit igjen.

Arrogant og dårlig lytter

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Etter en lang ventetid var det endelig min tur til å besøke denne klinikken. Resepsjonisten og sykepleieren gav et utrolig godt inntrykk.
Møtet med denne legen derimot er det dårligste møtet jeg har hatt med en lege. Det var ikke før halvveis inn i konsultasjonen at jeg opplevde at han så at jeg faktisk var et menneske og startet så vidt å lytte til erfaringene mine. Jeg fikk ikke informasjonen jeg trengte og heller ikke god hjelp. Samtidig fikk legen meg til å føle meg liten og dum.

I tillegg ble jeg satt på en medisin som jeg ikke tåler, noe jeg ikke oppdaget før jeg hentet den på apoteket. Tross at denne intoleransen var oppført i skjemaet mitt og nevnt mange ganger i «samtalen» med legen.

Han tok seg derimot god tid til å lære meg opp til å bruke den nye inhalatoren.

Hyggelige ansatte og høy kompetanse

Lege: Sjur Humerfelt Skrevet

Jeg har flere ganger vært innom klinikken for utredning og oppfølging, og går alltid derfra fornøyd. De ansatte som utfører tester er tålmodige og vennlige, og spesialist Humerfelt er utrolig dyktig og engasjert i sine pasienters helse. Han er dyktig på å lytte, og fører samtalen inn på relevante opplysninger til lykke for alle med "munndiarè" hos legen, slik som meg. Ved forrige besøk fikk jeg konkrete beskjeder på hvordan jeg skulle håndtere sykdommen videre og det har gitt meg motivasjon til å følge opp egen helse bedre.

Nedlatende

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Uhøflig framferd. Hadde uroet meg for konsultasjonen og forberedt meg på hva jeg skulle si. Ble avbrudt og motsagt hele tiden og jeg fikk ikke forklart meg om hvordan tilstanden min hadde utviklet seg over tid. Stilte håpløse spørsmål, som jeg følte var ment for å forvirre og "sette meg på plass". Total mangel på respekt og finfølelse. Brukte ca. 15 sek på å lytte på lungene. Fikk aller nådigst den medisinen min fastlege allerede hadde rekvirert. Bortkastet. Dette var en konsultasjon jeg hadde forventning til
Personen jeg først kom til var derimot meget hyggelig.

Uinteressert og ufin

Lege: Torbjørn S. Haugen Skrevet

Hadde svært ubehagelige opplevelser hos denne legen. Avbrøt meg hele veien og latterliggjorde alle symptomer jeg nevnte. Virket totalt uinteressert. Hadde ikke klart å komme tilbake for 3.gang hvis det ikke hadde vært for de utrolig imøtekommende og hyggelige personene på diverse lab’er og i resepsjonen som jobber der.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.