Oslo barne- og lungelegesenter

Økernvn. 99 0579 Oslo

Økernvn. 99 0579 Oslo

Siste vurderinger av Oslo barne- og lungelegesenter

Den beste spesialisten jeg har vært hos

Lege: Leiv Øystein Myhr Skrevet

Du må sitte en stund på venteværelset hos ham, men du finner raskt ut hvorfor, han har seg nemlig TID til deg som pasient når du et hos ham. Han er oppriktig interessert i faget sitt, følger med, fører egne 'statistikker' over hvordan forskjellig meditasjon fungerer for folk, og ikke minst så LYTTER han til deg, og er interessert i din side av saken. Han er åpen for at verden ikke er A4, han tror på deg selv om dine symptomer ikke følger læreboka. Jeg har vært hos andre spesialister hvor jeg har tenkt: 'Hvorfor sendte du ikke bare den resepten i posten til meg, du hadde jo bestemt deg før jeg kom'. Dr. Myhr er motstykket til slike. I tillegg er han hyggelig og har humoristisk sans. Også lett tilgjengelig hvis noe oppstår og du tar kontakt med kontoret. Flinke og hyggelige testfysiologer også.

Hyggelig og grundig lege!

Lege: Leiv Øystein Myhr Skrevet

Han er grundig, tilgjengelig og gjør det han kan for pasienten. I tillegg har han et godt humør og Glimt i øyet. Veldig fornøyd!

Første legen som virkelig lytter og handler

Lege: Leiv Øystein Myhr Skrevet

Dette er den beste legen jeg har vært borti. Veldig hyggelig blid og hyggelig. Med humor og behandler problemet uten å behandle for mye å dytte på med masse medisiner man ikke trenger. Tar seg tid til å sjekke ut hvilke medisiner som "tåler" hverandre og andre problemer knyttet til behandling. Er bare sååå kjempefornøyd
AJ

Nøye og meget vennlig lungelege

Lege: Leiv Øystein Myhr Skrevet

Systematisk gjennomgang, lytter veldig til pasienten og kommer med gode forslag. Har meget flinke assistenter. Skriver veldig gode tilbakemeldinger til fastlege og har tenkt på de minste detaljer. Tar deg veldig godt i mot og er interessert i hva du synes. Uproblematisk.