Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av behandlere ved Hole Medisinske Senter

Kjempeflink :)

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

Jeg er kjempeførnøyd med legen min, som alltid har tid til og høre på meg og ta meg på alvor. Hun har god tid til meg, og jeg kommer inn til legen på det klokkeslettet jeg har time :) I tilegg er de andre som jobber alltid imøtekommende og hjelpsomme og har alltid et smil :) Et godt valg og bytte til denne legen,

G

En bra lege.

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

Rask og innsiktsfull setter seg godt inn i hva jeg var der for. Gode kunnskaper . Blid og positiv mot pasienten. Alt i alt meget godt fornøyd med min nye fastlege.

Hyggelig og dyktig

Lege: Alf Erik Næstvold Skrevet

Kunnskapsrik og dyktig til å kommunisere, får pasienten til å føle seg sett og forstått.

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Skepsisen var stor da jeg for en del år siden kom flyttende fra Bærum og en fastlege som efter mange år hadde lært meg og vondtene mine å kjenne,. Ikke lett å starte forfra igjen. Bernt Gaarder kom som en reddende engel, tok fatt i det som feilte meg på en meget god måte. Rask til å sende til spesialist når det var nødvendig, flink til å følge opp, og ikke minst en tilstedeværende, empatsik lege. Alltidig tid til å lytte, lett å få time hos og med en evne til å få meg til å føle meg bedre - uansett hvordan den kroppslige tilstanden kunne være!

En exellent fastlege! Anbefales!

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Er faglig dyktig, lytter til pasienten, er empatisk og konkret, henviser raskt til spesialist hvis nødvendig, har godt humør, er tilgjengelig, får deg til og føle deg trygg og ivaretatt.