Brua spesialistsenter

Telefonnummer69 51 16 3069 51 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Råkollvn. 107 1664 Rolvsøy

• Gastroenterolog, indremedisiner

Siste vurderinger av Brua spesialistsenter

Parkering utenfor. ingen trapper. Tilgjengelig for rullestol bruker. Meget dyktig og veldig erfaren spesialist.

Lege: Jan Torjussen Skrevet

Meget dyktig, høyt belest, utdannet og enormt masse erfaring. Rent og ryddig i venteværelse. Hyggelig og meget dyktig sykepleier/ansatt ved klinikken. Ble tatt i mot med stor forståelse og godt tatt hånd om. Det er umulig å få tak i for allerede avtalt kontroll og undersøkelse og senteret sender ikke innkalling til time etter første undersøkelse så jeg har i 2 måneder 4 dager uken forsøkt ringe for ny time. Personlig oppmøte også hvor senteret var stengt.
Jeg frykter jeg ikke får oppfølgning og at det ikke er mulig Å behandles uten Å få undersøkelse videre. Det ble avtalt ny undersøkelse men ikke fått en. Kan skyldes sommerferie, men er ulik melding på svareren som at det er sommerferie til 1 august og nå er dato 10 august. Håper det har en naturlig forklaring og at alle har det bra ved klinikken, men også at jeg får ny time nå som legen ønsket følge meg videre og jeg håper Å slippe Å begynne "på nytt" med annet senter/klinikk. Konklusjon fra en person: meget dyktig men lite eller ingen tilgjengelighet.