Henrik Wergelandsgate Legesenter

Henrik Wergelandsgate 11 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Henrik Wergelandsgate Legesenter

Utrolig hyggelig og dyktig lege.

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Han var svært forståelsesfull og engasjert i problemene og bekymringene mine. Han brukte god tid og undersøkte grundig, og forklarte godt hva som var galt og hvordan vi skal fikse det.

Jeg velger ikke denne legen igjen.

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Jeg opplevde ikke at legen lyttet til det jeg sa. Han fulgte kun sitt skjema med spørsmål. Jeg opplevde han som arrogant og lite empatisk. Jeg fikk heller ikke tillit til hans fagkompetanse, da jeg ikke opplevde å bli sett.
Jeg velger aldri denne legen igjen.

Dårlig opplevelse

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Legen var arrogant og lyttet ikke til et ord jeg sa. Han trodde faktisk ikke på min egen opplevelse av hvordan jeg selv har det helsemessig. Jeg ble avvist uten å ha blitt undersøkt mer enn fastlegen allerde har gjort. Fryktelig lege og ubehagelig mann, vil advare alle mot å gå til denne legen.

Den beste

Lege: Henry Hedegård Jensen Skrevet

Rutinert til fingerspissene. Kyndig. Dansk, men snakker tydelig og besvarer alle spørsmål du måtte ha.

Hyggelig og dyktig

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Har vært hos dr. Ringvold flere ganger pga en ørelidelse. Han er presis, hyggelig og tydelig erfaren. Han tilbyr adekvat hjelp og gir gode råd. Og han har en usedvanlig hyggelig stab på kontoret sitt!

Dette er en Pluss-tjeneste.