Henrik Wergelandsgate Legesenter

Henrik Wergelandsgate 11 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Henrik Wergelandsgate Legesenter

Umulig å få kontakt.

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Har ringt 74 ganger mellom kl.13-14. Opptatt,ringer…tellerskritt går for så å bli avbrutt. Fikk svar,rakk å si navnet mitt før det ble avbrutt igjen. Forventet å bli oppringt,men nei. Hvor seriøst er dette legesenteret?

Anbefales ikke

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Anbefaler ikke Agnar. Han skulle være en spesialist, men jeg opplever mye mer fagkunnskap hos fastlegen min. Legekontoret har lange ventetider, og ingen skriftlige kontakt muligheter, kun en svært begrenset telefon tid, hvor det i tillegg er vanskelig å få svar. De tar nok de undersøkelsene de skal, men de tar seg ikke tid til å lytte til det jeg har å si eller forklare om det de gjør eller problemene de sier jeg har. Følte heller ikke legen trodde på det jeg hadde å si. Lite interessert i å besvare på spørsmålene jeg hadde, og før du aner det er tiden over, legen fordufter og assistent viser deg ut. Følte meg egentlig bare som en brikke i et hurtig system, og sitter egentlig igjen med ingen utbytte etter spesialist besøket. Legen opplevdes som sur og tidvis småfrekk. Fikk ingen hjelp eller forslag til muligheter fremover. Har du muligheten velg en annen lege. Jeg kommer til å be om henvisning til ny lege, for dette besøket hjalp meg ingenting.

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Dama som sitter i resepsjonen er meget serviceminded og imøtekommende. Hun vet ikke hva godt hun skal gjøre for deg. Forøvrig har jeg ikke noe å klage på. Hvor dyktige de er kan jeg ikke uttale meg om.

Umulig å få noen i snakk lenger.

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Ingen svarer på tlf. Som etter telefonsvarer skal være åpen mellom 13 og 14.
Ingen Mail adresse. Håpløst kontor.

ELENDIG

Lege: Agnar M. Ringvold Skrevet

Har i flere dager ringt i telefontiden mellom 13-14. uten å komme gjennom. Idag 28.01.22 ringt 90 ganger. Klokka er nå 1352. Ingen Mail adresse oppgitt på nettsiden. Har kjørt 5 mil for å møte opp på kontoret. Kommer til låst dør!!! Er avhengig av høreapparat og har brukt dette kontoret i 20 år og synes detter er altfor dårlig måte å behandle pasientene på.
HÅPLØST!!!