Heradsbygda Legekontor

Telefonnummer32 11 07 2232 11 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veksalbakken 2 3518 Hønefoss

Siste vurderinger av Heradsbygda Legekontor

Faglig kompetent, omsorgsfull, enestående! Anbefales på det sterkeste!

Lege: Hendrik Hermanus Willem de Groot Skrevet

Dr. de Groot er en meget empatisk og faglig sterk lege. Ventetiden er alltid verdt det for når man kommer inn er man ivaretatt på en enestående måte. Han har alltid gode råd å gi og er veldig nøye. Man får raskt time og kommer lett gjennom på telefon. Både jeg og min familie føler oss i trygge hender med ham som fastlege. Veldig hyggelig helsesekretær. Anbefaler ham på det sterkeste!

Dyktig lege, som har tid til deg.

Lege: Hendrik Hermanus Willem de Groot Skrevet

Føler meg svært godt ivaretatt hos legen og han nøler ikke med å sende videre hvis han er i tvil om noe. Jeg føler alltid at han har tid til meg.
Dessverre er det som regel, minimum en times, forsinkelse, ikke sjelden et par timer og vel så det. Dette er ikke bra.
Hyggelig helsesekretær!

En god og omsorgsfull lege

Lege: Hendrik Hermanus Willem de Groot Skrevet

Dr. Groot tar alltid godt imot meg. Han lytter aktivt til det jeg har å si, og undersøker grundig. Hvis han ikke er helt sikker, sender han meg videre til spesialist. Jeg har stor tiltro til ham som lege.

tar tid..

Lege: Hendrik Hermanus Willem de Groot Skrevet

Åpen tre dager i uken. Det tar tid.. både å komme gjennom på telefonen, og når du har fått time.. Har aldri opplevd å vente mindre enn én time på venterommet. Han bruker tid på pasientene, så man er inne hos legen iallefall 30-40 minutter, om ikke mer. Damen på kontoret er veldig hyggelig og hjelpsom, litt overarbeidet men gjør så godt hun kan. Bruker du dette legekontoret må man tenke på TTT, ting tar tid..

Utilgjengelig lege!

Lege: Hendrik Hermanus Willem de Groot Skrevet

Det har ofte tatt tid å komme i gjennom på telefon til dette legekontoret. Etter utallige forsøk på å komme i gjennom for timebestilling ga jeg opp og møtte personlig. Ble da stående utenfor dør å vente i en halv time. Dette legekontoret har for dårlig bemanning.
Derfor blir ikke telefon besvart. Snakket med folk på venterom og venting er regelen sier mange. Jeg byttet lege. Dette gidder jeg ikke!