Gastro Nova

Telefonnummer51 88 05 8051 88 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugåsveien 8 4016 Stavanger

• Gastroenterolog, indremedisiner

Siste vurderinger av Gastro Nova

Sympatisk, trygg, servise innstilt

Lege: Harald Hart Skrevet

Jeg fikk en veldig goď inntrykk av legen og sekretæren. Jeg måtte forandre datoen av konsultasjonen på grunn av en reise som kom plutselig og det var ikke noe problem, det ble tatt i mot vennlig.
Damen som jobbet der var også meget hyggelig. Vi var hjem når vi oppfattet at min kone hadde glemt mobil telefonen til ladning hos legekontor. Vi ringte og hun ventet på oss, med en smil, selv om vi var de siste kunder.
Jeg kommer gjerne tilbake (men jeg håper at helsen holder mange år ennå)

Noen ganger anbefales å gå av med pensjon.

Lege: Harald Hart Skrevet

Hva som var bra: Det positive med denne opplevelsen var at det gikk veldig raskt å få time...

Utover det, må det sies at dette var en svært ubehagelig opplevelse. Han var hardhendt, lite empatisk og klarte å lire av seg både en og to upassende setninger. Det var svært smertefullt, og det var lite medmenneskelighet å hente.

Jeg hadde ventet litt lengre og heller fått time på Stavanger Universitetssykehus fremfor å gå her!

Jeg vil selv ikke benytte meg av hans tjenester igjen, og kan heller ikke anbefale ham til noen andre.

Jeg vil gå så langt som å fraråde å benytte denne legen hvis man er veldig nervøs og litt skjør!

Usympatisk, manglende empati

Lege: Harald Hart Skrevet

Jeg var hos Dr Hart for en colonscopi. Fra jeg kom inn døren til jeg gikk var han usympatisk og lyttet ikke til mine behov. Jeg opplevde at han overkjørte meg totalt. Notatet som ble sendt til min fastlege i etterkant av undersøkelsen stemte ikke overens med det som faktisk ble gjort!