Bertha Storesund

Telefonnummer52 72 84 0052 72 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgaten 141 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Trodde en revmatolog skulle være mer grundig

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Kom inn, og hun tok ultralyd av noen utvalgte ledd, og kunne med en gang si det ikke var leddgikt. Og etter det virket hun ikke interessert i meg og mine plager lenger. At det ikke var leddgikt visste jeg før jeg dro til henne, så hadde jo håpet hun kunne finne ut hva det er som feiler meg. Kanskje jeg har misforstått hva en revmatolog er/gjør, men trodde de var mer grundige enn som så. Hun foreslo faktisk en diagnose, som jeg ikke kunne finne riktig, og etter å ha kontaktet fastlegen min, så kunne heller ikke han forstå hvordan hun kunne tenke mot den diagnosen. Så jeg fikk ikke noe god opplevelse.

Lite interessert

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde legen som lite interessert i meg som pasient og overhørte mye av det jeg sa. Kom rett og slett ikke til ordet, hun var mer interessert i å høre sin egen stemme, virket det som. Fikk derfor ikke fortalt henne hele historikken min med plager. Kastet også bort tid med å snakke om ting som overhodet ikke stemte, ikke det man er interessert i etter flere måneder med ventetid. Følte meg lite hørt og ivaretatt.

Godt ivaretatt

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde en lege som tok seg tid til grundig forklare ang sykd. En som var åpen og intressert. Veldig god dialog. Proff oppfølging.

Positiv og godt humør

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Første konsultasjon 2014.Legen kunne raskt gi en diagnose som ikke korresponderte med den fra fastlegen-hun hadde rett! Medisineringen var meget effektiv,og har i stor grad gitt meg et tilnærmet normalt liv de siste 3,5 år.Savner mulighet for korrespondanse via E-post,selv om dette i den store sammenheng er en bagatell

Veldig grundig undersøkelse

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Jeg visste ingenting om Bertha Storesund da jeg kom til undersøkelsen, men ble veldig positivt overrasket. Hun lyttet, var grundig og sørget for en solid oppfølging og videre undersøkelser/planer. Jeg har heller aldri opplevd noen som har tatt seg så god tid og forklart så inngående.