Bertha Storesund

Strandgaten 141 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Merkelig.

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Kjempe optimistisk og ståpåvilje første time. Tok prøver osv. Virket som at hun ville hjelpe. Jeg tenkte endelig skulle noe skje.

Andre time å pang så var det helt det motsatte. Hun fant ikke ut hva det var den første timen så ga hun opp.
Bortkastet tid å penger.

Kunnskapsrik

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Tok seg tid til å forklare hele situasjonen og tok seg tid til å lytte om plager. Henvendte meg videre for kurser og hvor jeg kunne få mer informasjon. Var lettet da jeg gikk ut døren hos Bertha selv om jeg fikk en diagnose.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Jeg var henvist til revmatolog Storesund nov.2020. Det var en god opplevelse.Det er ikke ofte en møter en lege som gir seg god tid til å forklare.Jeg ble møtt med varme og empati noe jeg har formidlet videre til familie og venner.

Lite forståelig, og lite omsorg ovenfor pasienten

Lege: Bertha Storesund Skrevet

• Lite interessert i pasientens plager
• Dårlige råd « gå å tren»
• Lite forståelsesfull, ville nesten ikke høre etter pasientens historie/ plager som har pågått i flere år.
• Respektløs

Uhøffelg og lite profesjonell

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Va her for å se om jeg hadde leddgikt, noe jeg selv ikke trudde. Men gikk her for å utelukke dette. Hun virket uhøflig og lite interessert i hva jeg hadde å si. Forklarte mine årevis med smerter og problemer og jobbsituasjon. Da sa hun rett å slett at jeg bare måtte komme meg ut i jobb å få meg et liv.. Altså hvor profesjonelt er vell ikke dette??