Bertha Storesund

Strandgaten 141 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Lite forståelig, og lite omsorg ovenfor pasienten

Lege: Bertha Storesund Skrevet

• Lite interessert i pasientens plager
• Dårlige råd « gå å tren»
• Lite forståelsesfull, ville nesten ikke høre etter pasientens historie/ plager som har pågått i flere år.
• Respektløs

Uhøffelg og lite profesjonell

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Va her for å se om jeg hadde leddgikt, noe jeg selv ikke trudde. Men gikk her for å utelukke dette. Hun virket uhøflig og lite interessert i hva jeg hadde å si. Forklarte mine årevis med smerter og problemer og jobbsituasjon. Da sa hun rett å slett at jeg bare måtte komme meg ut i jobb å få meg et liv.. Altså hvor profesjonelt er vell ikke dette??

Anbefales på det sterkeste

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Utrolig behagelig, trygg og kunnskapsrik lege. Følte jeg ble sett, hørt og tatt alvorlig fra første stund. Tok seg god til å forklare både før og under selve fysiske undersøkelsen. En av de beste møter med en lege jeg har hatt.

Trodde en revmatolog skulle være mer grundig

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Kom inn, og hun tok ultralyd av noen utvalgte ledd, og kunne med en gang si det ikke var leddgikt. Og etter det virket hun ikke interessert i meg og mine plager lenger. At det ikke var leddgikt visste jeg før jeg dro til henne, så hadde jo håpet hun kunne finne ut hva det er som feiler meg. Kanskje jeg har misforstått hva en revmatolog er/gjør, men trodde de var mer grundige enn som så. Hun foreslo faktisk en diagnose, som jeg ikke kunne finne riktig, og etter å ha kontaktet fastlegen min, så kunne heller ikke han forstå hvordan hun kunne tenke mot den diagnosen. Så jeg fikk ikke noe god opplevelse.

Lite interessert

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde legen som lite interessert i meg som pasient og overhørte mye av det jeg sa. Kom rett og slett ikke til ordet, hun var mer interessert i å høre sin egen stemme, virket det som. Fikk derfor ikke fortalt henne hele historikken min med plager. Kastet også bort tid med å snakke om ting som overhodet ikke stemte, ikke det man er interessert i etter flere måneder med ventetid. Følte meg lite hørt og ivaretatt.