Bertha Storesund

Telefonnummer52 72 84 0052 72 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgaten 141 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Godt ivaretatt

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde en lege som tok seg tid til grundig forklare ang sykd. En som var åpen og intressert. Veldig god dialog. Proff oppfølging.

Positiv og godt humør

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Første konsultasjon 2014.Legen kunne raskt gi en diagnose som ikke korresponderte med den fra fastlegen-hun hadde rett! Medisineringen var meget effektiv,og har i stor grad gitt meg et tilnærmet normalt liv de siste 3,5 år.Savner mulighet for korrespondanse via E-post,selv om dette i den store sammenheng er en bagatell

Veldig grundig undersøkelse

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Jeg visste ingenting om Bertha Storesund da jeg kom til undersøkelsen, men ble veldig positivt overrasket. Hun lyttet, var grundig og sørget for en solid oppfølging og videre undersøkelser/planer. Jeg har heller aldri opplevd noen som har tatt seg så god tid og forklart så inngående.

Uintressert i pasienten

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Hos denne legen må man fylle ut en spørreundersøkelse foran hver konsultasjon. Hvordan du "føler deg" blir lagt stor vekt på i denne testen.
Når du etterpå skal prøve å forklare legen hvordan du "egentlig" har det, så stirrer hun ut i luften som om hun planlegger hva hun skal lage til middag...
Det er vanskelig å nå inn til denne legen. Mest opptatt av å skrive ut smertestillende og lite interessert i å tilby forebyggende behandling eller annen hjelp.
Synd at det finnes så få revmatologer å velge mellom. Virker ikke som denne legen er interessert i at du skal få det bedre ettersom hun hverken lytter eller har forslag til pasienten om hva som kan gjøres for å bli bedre. Piller er vist løsningen på "alt". Skjønner heller ikke hvorfor hun har telefon. Den blir aldri besvart.

Bra

Lege: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde å bli møtt av ei rolig og imøtekommende dame.
Hun hadde satt seg godt inn i henvisningen og jeg opplevde hun gjorde gode og grundige undersøkelser.
Noe av notatene hennes viste seg å ha feil i fakta, men det skiller seg ikke ut fra erfaringer fra andre leger. (Leger generelt burde bli mye flinkere til å sikre at de har oppfattet pasientene sine rett, f.eks. ved å be pasienten lese gjennom deres notater før de blir journalført).

Legen fant ingen av de plagene jeg var henvist for, men fant stor annen plage. Hun reagerte på at fastlegene ikke hadde tatt tak i dette over lengre tid, og valgte da å selv henvise meg til spesialist - der jeg kom inn svært raskt etterpå.

Ble altså godt undersøkt for det jeg var henvist for - med negativt funn, men hun valgte også å gå forbi henvisningen da hun så noe annet som hun mente var alvorlig og måtte følges opp - Hun tok derfor tak i dette selv. Meget bra!