Din doktor

Vollabakken 3 7032 Trondheim

Siste vurderinger av Din doktor

Dårlig på kommunikasjon

Lege: Ljubomir Nestorovic Skrevet

Dårlig på kommunikasjon. Tok flere prøver av sønnen som jeg ikke fikk forklart hva var, så vet ikke hva svaret egentlig er. Hastet gjennom timen og hjalp ikke med de tingene vi skulle dit for. Måtte komme tilbake noen dager senere og etter å ha sittet på legekontoret i over en time dro vi hjem uten å ha blitt ropt opp til legen. Vanskelig å komme i kontakt med resepsjonisten hans da hun sitter bak låst dør. Ikke lyst til å dra tilbake hit.

Karismatisk og dyktig!

Lege: Ljubomir Nestorovic Skrevet

Føler oss veldig trygge på at barna våre får god behandling her. Legen er ekstremt dyktig på å få tillit hos barna, er nøye og kan utrolig mye - også om diagnoser og utfordringer andre leger omtrent ikke har hørt om. Vi har fått veldig god hjelp her, og anbefaler gjerne denne legen videre. Alltid god tid, og bryr seg genuint om barna.

Han kan framstå som noe "rotete" og litt distre, men har stålkontroll når det kommer til både barn, journaler og diagnoser - da kan det bare være at det er litt rotete rundt om på kontoret ;)

fantastisk flink med barn

Lege: Ljubomir Nestorovic Skrevet

Fantastisk evne til å få tillit hos barnet mitt, fikk barnet ril å samarbeide på tester og undersøkelser uten problemer, noe ingen andre leger jar klart. Herlig person med mye humor og lek. Fremstod som faglig dyktig.
Anbefales

lite interessert!

Lege: Ljubomir Nestorovic Skrevet

Opplevde han som lite interessert. Han virket stresset og var opptatt av å bli fort ferdig. Avbrøt samtalen når vi hadde spørsmål som angikk vår lille jente på 3 uker. Opplevde han som arrogant og lite empatisk. Gikk hjem med en dårlig følelse etter å ha vært der. Synd...

Kjempefin barnelege!

Lege: Ljubomir Nestorovic Skrevet

Morsom, sympatisk, hyggelig, kunnskapsrik, lite selvhøytidelig, ydmyk, ingen kjedelig A4 lege men en klok lege med et åpent sinn og en god sjel.