Konnerud Legesenter

Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thorsbergv 6 3032 Drammen

Siste vurderinger av Konnerud Legesenter

Dyktig og tillitsfull

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Erik har vært fastlege for meg og min familie og han er alltid imøtekommende. Han er en god lytter og man føler seg ivaretatt, man vet alltid hva man får med han. Har ingenting negativt å si om han. Han har for mange pasienter så ventetiden kan være litt lang

Dyktig lege

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Erik er en lege som følger opp pasienten utover vanlig arbeidstid, lørdager og kvelder hender det han ringer. Bytter ikke lege før jeg må. Dyktige medarbeidere ellers også.

Dyktig lege, men mye forsinkelser

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Han er en dyktig lege og bryr seg om sine pasienter. Dessverre er han veldig populær, slik at man må vente ganske lenge før man kommer inn på timen sin, og det er mye forsinkelser.
Personalet i resepsjonen kan være litt frekke og lite service innstilte, man føler seg ikke sett av dem, og lite hørt på. Men dette har jo ingen ting med Knudsen å gjøre, men det er en del av pakka når man skal komme for å se han.

Dyktig lege

Lege: Tord Wang Haflan Skrevet

Har brukt denne legen i 20 år han er dyktig og lytter til pasienten. Har aldri opplevd noe negativt.

Virker fraværende

Lege: Tord Wang Haflan Skrevet

Kommer inn uten å måtte vente lenge. Usedvanlig rolig, men også taus. Ingen spørsmål om hvordan det står til. Overlater kommunikasjonen til meg. Ingen blodtrykkmåling. Heller ingen lytting til hjerte/lunger. Stiller ingen spørsmål iløpet av de 10 tilmålte minuttene. Hele legekontorets atmosfære virker litt tungt og trykkende. Ingen som smiler! Må se meg om etter et annet sted, men gode leger er vell for de som kan betale på et privat legekontor