Konnerud Legesenter

Thorsbergv 6 3032 Drammen

Siste vurderinger av Konnerud Legesenter

Man er alltid velkommen

Lege: Roar Aksel Øhren Skrevet

Jeg har gått til Øhren i 4-5 år og man blir alltid tatt i mot med full oppmerksomhet og med fullt alvor. Veldig flink med alt fra barn til bestemødre (vi er flere som har gått der). Anbefales på det sterkeste.

Faglig dyktig og et stort medmenneske

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Har hatt Knudsen som fastlege i mange år og kunne aldri tenkt meg å bytte til noen andre. Knudsen er veldig faglig dyktig. Han lytter til pasientens opplevelse av sin situasjon og er oppriktig interessert i å gjøre sitt beste for å hjelpe deg som pasient. Han gjør sitt beste for å forstå hvordan du som pasient opplever din egen situasjon og ikke bare hvordan han som lege opplever situasjonen utenfra. Han er rett og slett en dyktig lege og et stort medmenneske. Han kontakter deg til og med utenom sin arbeidstid og i helger dersom det skulle være noe spesielt. Til og med på selveste julaften kan man oppleve å motta en telefon fra Knudsen,med ønske om en god jul,om han vet at du er i en vanskelig situasjon i livet. En enestående fastlege som anbefales på det sterkeste.

Flink til å ordne opp og !

Lege: Tord Wang Haflan Skrevet

Veldig positiv, lytter til hva du sier, er kunnskapsrik og opptatt av å gjøre det beste, raskt og effektivt. Hyggelige folk der som ordner alt resepter til blodprøver på beste måte. Greit å finne parkering !

Kjempe dyktig

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Dyktig lege som er hyggelig, dyktig og omgjengelig. Trives godt med Erik Dag som fastlege. Sterk anbefaling

Dyktig og tillitsfull

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Erik har vært fastlege for meg og min familie og han er alltid imøtekommende. Han er en god lytter og man føler seg ivaretatt, man vet alltid hva man får med han. Har ingenting negativt å si om han. Han har for mange pasienter så ventetiden kan være litt lang