Arendal Spesialistsenter

Tlf: 37 07 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Arendal Spesialistsenter

En fantastisk lege

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Dette er virkelig en fantastisk lege, selv om det er ett stykke for oss å reise til Arendal er det absolutt verdt det for den behandlingen sønnen vår får. Han tar alle bekymringer på alvor, og hører på hva vi har å si. Han svarer på Facebooken til klinikken til alle døgnets tider, og det er aldri noe problem å få time, selv på kort varsel. Anbefales på det sterkeste.

Overfladisk

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Han lar ikke oss som foreldre stille spørsmål om diagnose eller noen ting, bare fort inn og 2 min så er en ute igjen . Passer ikke som barnelege ! Her er penger tydelig i fokus , rene samlebåndet .Ingen stjerner til denne legen .

Respektløs og arrogant

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Respektløs og total mangel på innsikt i egen adferd.
Når du jobber med barn er det ikke helt heldig.

Skrekkopplevelse

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Jeg var med min svigerdatter og mitt 2 år gamle barnebarn hos denne legen . Desverre må jeg si at jeg gikk derfra sjokkskadet, Han behandlet barnemoren ovenfra og ned. Bare feide henne til side når hun prøvde å få frem det hun ville si. Mitt barnebarn kom desverre til "Å Klå" på noe på skrivebordet hans. (Små barn er veldig raske ) Han skrev fredig noe på maskinen hvorav han bøyde seg frem og sa veldig høyt og kraftig ( nermest brølte) helt inn i fjeset på den lille NEI DU MÅ IKKE RØRE TING PÅ SKRIVEBORDET. Han var helt rød i fjeset, Vi tusla sjokkskada ut :( Denne legen kan jeg ikke gi noen stjerne. Oppførselen ligger under pari :(

Dyktig og flink lege!

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Meget dyktig lege, faglig flink og holder seg oppdatert på det nyeste som skjer innen medisin. Kan være litt rask i blant, men man blir i hvertfall ivaretatt.