Arendal Spesialistsenter

Stoaveien 45A 4858 Arendal

Siste vurderinger av Arendal Spesialistsenter

Ikke fornøyd

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Følte oss som foreldre latterliggjort og dumme da vi prøvde å forstå hva han egentlig prøvde å formidle til oss. en "det burde du da vite" holdning med himling av øynene som er uheldig når en sitter der med barn og er fortvilelet...
Følte oss usikre på diagnoser , og det å få medisin uten blodprøver.
Har prøvd flere ganger i håp om at det var kun den ene gangen, men har skjedd hver gang. Vi bruker nå fastlege og syhuset for oppfølging. Og noen diagnoser mindre.
Man får raskt time, men er som på et samlebånd.. kjapt inn og kjapt ut... veldig mange pasienter iløpet av tiden en er der...

Ikke bra

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Virker som om det er om å gjøre å ha inn og ut flest mulig pasienter i løpet av en dag. Du blir ikke sett og hørt og har du noen spørsmål sitter du somreglen igjen like forvirra (om ikke mer) enn før du kom.

Ikke spesiellt barnevennlig, og vi fikk dårlig oppfølging og feil informasjon om medisinering.
Noen av de andre som jobber her er heller ikke så barnevennlige, og jeg har fått med meg ett gråtende barn hjem som nektet å returnere dit.

Misfornøyd

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Bruker lite tid på undersøkelse.
Veldig lite barnevennlig til barnelege å være.
Gir diagnoser uten å undersøke skikkelig.
Tar seg ikke tid til å lytte på oss som foreldre.

Flott barne- og allergilege

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Den eneste i helsevesenet som har tatt mitt barns gastroøsofageale refluks og melkeallergi på alvor. Og hjulpet oss! Dette etter å ha blitt avfeiet og bagatellisert av tre andre leger i hjembyen vår (2 timer unna Arendal). Om det er noe jeg angrer på i forhold til å oppsøke Arendal spesialistsenter, så er det at vi ikke gjorde det tidligere!

Han er flink til å håndtere barn og kan berolige de.

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Han er kjempegod og han er flink som sjef, han er også kul å morsom.
Han er utrolig snill og han forklarer ting bra.