Arendal Spesialistsenter

Telefonnummer37 07 39 0037 07 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stoaveien 45A 4858 Arendal

Siste vurderinger av Arendal Spesialistsenter

Trygghet

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Fikk traumatisk opplevelse ,må brukes mer tid på barnet,kan ikke forvente at en gutt på 3,5 år skal klare å ta pusteprøver og er villig til og ta stikkprøver,null respekt for pasient

En som kan sine ting

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

En enormt dyktig lege innen sitt fag!
Mine barn er blitt symptomfrie og kan leve normalt med astma, reflux og allergier !

Burde ikke vært barnelege

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Eier ikke evne til å snakke med verken barn eller foreldre. Har ingenting som barnelege å gjøre. Virker som det er om å gjøre at alle som kommer ut derfra skal få en eller annen diagnose. Samlebånd.

En fantastisk lege

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Dette er virkelig en fantastisk lege, selv om det er ett stykke for oss å reise til Arendal er det absolutt verdt det for den behandlingen sønnen vår får. Han tar alle bekymringer på alvor, og hører på hva vi har å si. Han svarer på Facebooken til klinikken til alle døgnets tider, og det er aldri noe problem å få time, selv på kort varsel. Anbefales på det sterkeste.

Overfladisk

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Han lar ikke oss som foreldre stille spørsmål om diagnose eller noen ting, bare fort inn og 2 min så er en ute igjen . Passer ikke som barnelege ! Her er penger tydelig i fokus , rene samlebåndet .Ingen stjerner til denne legen .