Arendal Spesialistsenter

Telefonnummer37 07 39 0037 07 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stoaveien 45A 4858 Arendal

Siste vurderinger av Arendal Spesialistsenter

Raskt

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Han er jo rask som flere andre skriver her, men også effektiv. Jeg sa det jeg ville si og han lyttet selvom det virket som om han hadde dårlig tid. Tror man må virke litt "streng" med han for å få komme til ordet. Han foreslo også selv at vi tok med eldre søsken til han.
Vi fikk medisiner til lille som ble en helt annet ig roligere barn.

Trygghet

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Fikk traumatisk opplevelse ,må brukes mer tid på barnet,kan ikke forvente at en gutt på 3,5 år skal klare å ta pusteprøver og er villig til og ta stikkprøver,null respekt for pasient

En som kan sine ting

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

En enormt dyktig lege innen sitt fag!
Mine barn er blitt symptomfrie og kan leve normalt med astma, reflux og allergier !

Burde ikke vært barnelege

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Eier ikke evne til å snakke med verken barn eller foreldre. Har ingenting som barnelege å gjøre. Virker som det er om å gjøre at alle som kommer ut derfra skal få en eller annen diagnose. Samlebånd.

En fantastisk lege

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Dette er virkelig en fantastisk lege, selv om det er ett stykke for oss å reise til Arendal er det absolutt verdt det for den behandlingen sønnen vår får. Han tar alle bekymringer på alvor, og hører på hva vi har å si. Han svarer på Facebooken til klinikken til alle døgnets tider, og det er aldri noe problem å få time, selv på kort varsel. Anbefales på det sterkeste.