Arendal Spesialistsenter

Telefonnummer37 07 39 0037 07 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stoaveien 45A 4858 Arendal

Siste vurderinger av Arendal Spesialistsenter

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Etter flere år med plager hos eldste barnet, så ble vi endelig hørt og sett hos Skjærvik. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik! Han er veldig effektiv nær man er inne, og det kan virke som om han er uinteressert når du snakker, men han får med seg alt og prøver behandling med en gang. Jeg vil ikke gå til en annen lege med mine barn!

Råeste legen jeg noensinne har vært borti!

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Etter noen uker med fortvilelse, så fikk vi endelig god hjelp fra en som vet hva han driver med. Bedre barnelege enn Håvard finner man ikke.

Raskt

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Han er jo rask som flere andre skriver her, men også effektiv. Jeg sa det jeg ville si og han lyttet selvom det virket som om han hadde dårlig tid. Tror man må virke litt "streng" med han for å få komme til ordet. Han foreslo også selv at vi tok med eldre søsken til han.
Vi fikk medisiner til lille som ble en helt annet ig roligere barn.

Trygghet

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

Fikk traumatisk opplevelse ,må brukes mer tid på barnet,kan ikke forvente at en gutt på 3,5 år skal klare å ta pusteprøver og er villig til og ta stikkprøver,null respekt for pasient

En som kan sine ting

Lege: Håvard Skjærvik Skrevet

En enormt dyktig lege innen sitt fag!
Mine barn er blitt symptomfrie og kan leve normalt med astma, reflux og allergier !