Oslo barne- og lungelegesenter

Telefonnummer23 40 41 1023 40 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Økernveien 99 0579 Oslo

Siste vurderinger av Oslo barne- og lungelegesenter

Fantastisk Lege

Lege: Terje Sandnes Skrevet

Han er en sånn lege som mange kunne lært av. Trygg, lytter, gir råd, og man føler seg både sett og hørt. Flink med barn, og flink med oss foreldre.
Veldig synd at han nå snart går av med pensjon. Han vil bli savnet!

Fenomenal

Lege: Vibeke Fossum Skrevet

Virkelig en barnelege som bryr seg. Hun er profesjonell og dyktig i sitt fag. Hun lytter og hører på hva du har å si. Har Glimt i øye. Er utrolig glad for å få hjelp av henne. Anbefaler henne på det sterkeste.

Beste legen jeg har vært hos

Lege: Terje Sandnes Skrevet

Etter mange lege besøk, spesialister som ga så mange forskjellige diagnoser på sønnen min på 7 år, var det en ny opplevelse å treffe dr. Sandnes. Han ga et godt inntrykk fra vi så han. Han var rolig, kartla godt sykehistorie, brukte god tid, grundig i sin undersøkelse, forklarte og informerte godt til oss som foreldre. Veiledet hvordan vi skal håndtere det videre. Ga oss infomaterial som vi skulle se på. Anbefales sterkt til foreldre som trenger hjelp av en barnelege.

Fantastisk Lege

Lege: Lauritz Stoltenberg Skrevet

Flott varm og god lege som tar seg tid lytter og forklarer barna så de forstår hva som skal skje og undersøker så barn forstår, han har ingen brå bevegelser. kan ikke annet en og anbefale Lauritz Stoltenberg på det varmeste.

Superduper !! Utrolig dyktig!

Lege: Vibeke Fossum Skrevet

Vibeke tok oss imot med åpne armer da vi kom til henne med en 4 åring med ymse mageproblemer. Vibeke fikk oss raskt videre til blodprøver og etter noen dager fikk vi tlf igjen med diagnosen klar og time igjen neste dag for opplæring i cøliaki. Hun snakket til barnet og fikk henne til å føle seg trygg med en gang. Vi har før hatt meget mislykkede legebesøk hos fastlege. Her er det ingen tvil- dra til Vibeke!! :-)