Oslo barne- og lungelegesenter

Økernveien 99 0579 Oslo

Siste vurderinger av Oslo barne- og lungelegesenter

Fantastisk Lege

Lege: Lauritz Stoltenberg Skrevet

Flott varm og god lege som tar seg tid lytter og forklarer barna så de forstår hva som skal skje og undersøker så barn forstår, han har ingen brå bevegelser. kan ikke annet en og anbefale Lauritz Stoltenberg på det varmeste.

Superduper !! Utrolig dyktig!

Lege: Vibeke Fossum Skrevet

Vibeke tok oss imot med åpne armer da vi kom til henne med en 4 åring med ymse mageproblemer. Vibeke fikk oss raskt videre til blodprøver og etter noen dager fikk vi tlf igjen med diagnosen klar og time igjen neste dag for opplæring i cøliaki. Hun snakket til barnet og fikk henne til å føle seg trygg med en gang. Vi har før hatt meget mislykkede legebesøk hos fastlege. Her er det ingen tvil- dra til Vibeke!! :-)

Veldig flink lege.

Lege: Terje Sandnes Skrevet

Har vært en gang hos Terje Sandnes, men sønn på 11 mnd. Fikk et veldig godt første inntrykk av Terje, og gikk hjem med et vel så godt inntrykk. Han var rolig og trygg, omgjengelig og flink med barnet under undersøkelsene. Alvorlig og seriøs ifht symptomer og diagnose, men hadde likevel en lett og morsom tone til både meg og mitt barn. Kan varmt anbefales.

Beste barnelegen - alltid der for pasientene sine

Lege: Lauritz Stoltenberg Skrevet

Har begge barna hos han, og er super fornøyd! Tommel opp for han og Grete som Gjør en fin jobb.
Begge barna digger han, og det er ikke vanlig hos oss at barna liker leger.

Seriøs og flink

Lege: Vibeke Fossum Skrevet

Dyktig lege som er grundig seriøs og utrolig hjelpsom. Møter både barna og foreldrene på en god måte.