Budapest Klinikken Tromsø AS

Telefonnummer0241502415 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 1-7 9008 Tromsø
Budapest Klinikken Tromsø AS holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Budapest Klinikken Tromsø AS

En god tannlege han er

Tannlege: Manoel Valcacio Guedes Neto Skrevet

Han er kjempeflink når det gjelder både job og kommunikasjon. Anbefales!

Av ulemper kan si at det er mange som vil få time hos han så lang ventetid må påregnes.

God tannlege

Tannlege: Ivan Kavarkov Skrevet

Har hatt to besøk hos Ivan. God kommunikasjon selv om norsk ikke er morsmål og han virker genuint opptatt av at du skal ha et godt besøk. Han virker faglig dyktig, tar seg tid etterpå til å besvare spørsmål jeg hadde og var ellers veldig hyggelig.

Min beste opplevelse så langt

Tannlege: Manoel Valcacio Guedes Neto Skrevet

Har tidligere har ymse erfaring med tannleger, men denne gang ble det full score. Manoen er en svært erfaren tannlege som møtte meg på en suveren måte. Smertefri behandling, og svært god informasjon. Alt i alt terningkast 6, og jeg har funnet min klinikk. Eneste minus er at klinikken er svært populær og kan ha noen ventetid.

Veldig dyktig og flink tannlege

Tannlege: Ivan Kavarkov Skrevet

Har vært hos Ivan ved flere anledninger og han er absolutt å anbefale. Han snakker både norsk og engelsk og er god til å forklare hvordan behandlingen skal foregå og en kan alltid føle seg trygg på at behandlingen han gjør er gjort ordentlig. Han er varsom og forsiktig i sitt arbeide. Han er smilende og imøtekommende og anbefales virkelig til andre som vurderer å gå til denne tannklinikken.

Ivan Kavarkov er flink tannlege.

Tannlege: Ivan Kavarkov Skrevet

Klinikken har booket inn for mange pasienter, og det er for lang ventetid for pasienter som er til behandling. Jeg var der sist 19.08 og etter trekking har jeg nu kun en tann fremme som treffer to tenner nede når jeg tygger. Neste behandling ble forespeilet i november grunnet full-booket liste, så nu er jeg på reservelisten??? Det blir grøt i tre mnd. nam nam nam...
Etter forrige behandling, tanntrekking hadde jeg to tenner oppe som traff tre tenner nede. Da måtte jeg vente fra 30. 06 og til 19 august. Det var også for lang tid for pasienter som er under behandling.
Her har Budapest Klinikken et nødvendig forbedrings potensial.