Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av Frakkagjerd Legesenter

Useriøs

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Arrogant og useriøs lege..
Ringte meg etter å ha mottatt svar fra MR og ville at jeg skulle bestille time for å få henvisning. Møter opp til time og blir spurt hvorfor jeg vil ha henvisning.. blir fortalt at ingen kan hjelpe meg med ryggsmerter.

Sur, arrogant og sakløs

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Får ikke den hjelp en trenger og hører ikke etter.
Går ikke å kommunisere sammen grunnet dårlig norsk! Han er veldig arrogant og støtende og kjører sitt eget løp... Hører ikke etter dine problemer men er mer opptatt av å snakke om seg selv å hva han kan og tror. Setter seg ikke inn i pasientens sjournal og problemer fra tidligere...
Byttet lege etter 2 timer.

Styr unna!

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Denne legen kan ikke kommunisere. Jeg er på ingen måte rasist, og det handler nødvendigvis ikke om språket. Det går på at han ikke lytter til deg som pasient. Istedetfor bruker han tiden på å snakke om sin tid som lege i Syria og hvordan han kom til Norge og startet helt på bunn med å vaske dasser og hvor «suksessfull» han er i dag. Medisiner jeg har brukt fast og planen jeg hadde med avtroppende lege på samme kontor har han ikke tatt hensyn til. Sier at han vet best. Sammenligner deg med andre pasienter og ser deg ikke som ett individ. Har du brukket en arm er han kanskje OK, men har du mer komplekse utfordringer vil du bruke tid og energi på irritasjon og frustrasjon.

Dyktig lege med god tid

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Alltid greit å få time og få utført det en skal. Henviser rask videre ved behov. Du får de prøver og tester du trenger. Har selv fått mange repeterende tester pga. sporadisk flimmer perioder. Til slutt kom resultatet.

Veldig god lege

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Ali er den beste legen jeg har hatt. Han er Smart! Han er den beste legen. Han er ikke dum. Han er smartere enn meg.