Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Frakkagjerd Legesenter

Arrogant og med null empati for andre mennesker

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Vil fraråde alle som ønsker å bli møtt med respekt og vanlig folkeskikk å gå til denne legen. Ble ledd av når jeg fortalte og stilte spørsmål og bedt om å gå når jeg sa ifra at jeg følte meg dårlig behandlet.

Skuffet

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Ikke forberedt til time, 15-20 min ventetid hver gang, måtte bestille ny time om jeg tok opp noe annet.

Grundig og lyttende

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Lytter oppmerksomt, undersøker grundig, sender videre ved behov eller utreder selv. Er flink til å forklare. Jeg er godt fornøyd.

Virker lite engasjert i yrket sitt

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Setter seg ikke inn i journal og virker lite interessert i jobben sin. På henvisning skrevet fra henne var det feil informasjon noe som enten kom av dårlig kommunikasjon, språkvansker eller eventuelt egen oppfatning av meg. For min del virker hun arrogant ut i fra de samtalene som har funnet sted da hun lager egne fakta/konklusjoner uten å bekrefte hva som egentlig er sagt.

Store utfordringer!

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Jeg har dessverre svært dårlig erfaring med denne legen. Kommunikasjonen har vært elendig, han vil ikke slippe meg til, men vil heller fortelle om egne erfaringer og sammenligner med andre pasienter. Det har i dette tilfellet vært snakk om et komplisert sykdomsbilde, og legen har gjort det klart at han tvilte på det som ble sagt og ville derfor ikke hjelpe. Det ble en svært fortvilende situasjon for både pasient og pårørende. Han gjorde det også klart at han er indremedisiner, og synes det er vanskelig å forholde seg til andre pasientgrupper. Konklusjon: Velg en annen lege!