Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Frakkagjerd Legesenter

Ikke god lege

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Leser verken journal eller følger rettningslinjer angitt av FHI og HN og er den verste legen jeg har vært bort i. Bestiller man en time for konsultasjon på 45min, så vil hun dytte deg ut etter 15min for å ta seg av neste person som er et barn som haster mer enn deg.

Har ikke peilig på hva hun driver med og skriver ikke resepter på medisiner fra tidligere fastlege og følger ikke råd gitt av psykiater.

Stor språk- og kunnskapsbariere. Oppleves som utrolig frekk og lite imøtekommende.

Empatisk, kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Alltid tid til pasienter som har behov for det. Har høy allmenn kompetanse på både barn og voksne.

Anbefales på det sterkeste.

Godt førsteinntrykk

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Jeg hadde et veldig fint første møte med Memunat i forbindelse med en underlivsundersøkelse. Hun var smilende og imøtekommende, og fikk meg til å føle meg trygg. Godt førsteinntrykk!

Styr unna

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Bruker for lang tid å prater om familien sin og du blir sittende.

Flink med å ta blod prøver å komme med raske svar.

Han er veldig direkte og legger ingenting i mellom på godt og vondt.

Kultur forskjeller og det blir mye språk problemer og misforståelser . I en sårbar periode i livet er det ganske tøft.

Helse personell som tar blodprøver virker som om de spiller data spill og trykket på mobilene . Disse må skjerpe seg.

Rutiner på undersøkelse rom bør skjerpes da det virker å mangle utstyr og ikke ser ut til å være rengjort skikkelig .

Utrolig dårlig på håndtering av barn

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Frekk og lite imøtekommende mot min datter på 4 år, som hadde "legeskrekk" etter flere operasjoner på sykehuset av en cyste. Hun skulle til legen for å fjerne sting, og var i utgangspunktet veldig redd for å dra til legen på grunn av dårlig erfaring fra sykehuset. Dette hadde jeg ringt til legekontoret og fortalt om på forhånd, og ble møtt av ei veldig forståelsesfull og imøtekommende dame i resepsjonen som takket for at jeg ringte og gav beskjed på forhånd. Når legetimen kom, og vi skulle til Memunat og fjerne stingene - var det helt forferdelig for barnet mitt. Hun hadde gitt henne en slikkepinne fordi hun var flink å komme inn på legekontoret (noe som var en seier for min datter å klare), dette truet hun med å ta fra henne igjen hvis hun ikke fikk ta vekk stingene. Det endte med at vi måtte dra hjem, uten å fått fjerne stingene og vi måtte fjerne de på egenhånd. Når min datter brukte lang tid på å klare å få til å ville ta vekk stingene, så sa hun at det er andre som trenger henne også, ikke bare min datter. Hun har barn selv hjemme, som hun må hjem til og kan ikke bruke tiden sin på dette. Hun mente at min datter ødela for andre pasienter (dette sa hun direkte til min datter). Vi gikk, og har nå byttet lege.