Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Frakkagjerd Legesenter

Fikk kjapp time når jeg trengte sykemelding

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Trengte sykemelding, og selv om hun egentlig ikke er min fastlege, så fikk jeg time med en gang. Hun tok seg tid til å ringe meg ekstra, og tok i tillegg blodprøver for å sjekke eventuelle mangler. Flink lege som virker opptatt av å utføre sitt mandat på en best mulig måte!

Gjør det han kan for å hjelpe

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Tar seg alltid tid til å gi den hjelpen som trengs. Engasjert og flink, og har glimt i øyet. Får det jeg forventer av en lege.

Grundig og profesjonell

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Var veldig grundig, og tok seg god tid. Lyttende og konkret i svarene. Ikke noe problem å få time på veldig kort varsel.

Empatisk og faglig dyktig

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Ali er en dyktig lege. Han snakker rett fra «levra». Noe språk utfordringer . Men når han får satt seg inn i journal og blitt mer kjent med deg gir han alt for å følge opp. Har ringt til meg i helgene og sendt sms og hørt hvordan det går . Aldri opplevd en lege før som har brydd seg på fritida si. Han fortjener å få masse ros. Gi han en sjangs . Språk utfordringer kan være litt i veien i starten.

Utrygg og stresset

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Hun møter meg med godt humør, og sier hun gjør så godt hun kan.Tar blodtrykk og henviser meg til blodprøver.Virker som hun har dårlig tid og vil ha meg ut fortest mulig.Legen misforstår og skjønner ikke hva som er mitt problem- hva jeg trenger hjelp til. Overkjører meg når jeg forklarer hva som er problemet og tar ikke poenget.Gjengir min informasjon feil.Føler meg utrygg og trist i situasjonen.Legen snakker for fort og usammenhengende.Gir meg råd om å oppsøke fysioterapeut uten å undersøke muskulatur/ledd. Jeg opplever henne som uprofesjonell og arrogant. Siste gang jeg oppsøker denne legen.