Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av Frakkagjerd Legesenter

Sjeldent bra allmennlege!

Lege: Ola Vassbø Skrevet

Ikkje best tilgjengelegheit, men ikkje rart når kvaliteten er veldig bra. Heilt tydeleg ein lege som forstår kva han driv på med, og som bryr seg. Ikkje så mange igjen av desse i dag. Roleg, sakleg, tar seg tid og lytter.

Dyktig lege med god tid

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Alltid greit å få time og få utført det en skal. Henviser rask videre ved behov. Du får de prøver og tester du trenger. Har selv fått mange repeterende tester pga. sporadisk flimmer perioder. Til slutt kom resultatet.

Amazing!

Lege: Ola Vassbø Skrevet

En allsidig, dyktig og serriøs lege! Både jeg selv og samboeren føler oss sett, riktig vurdert og tatt på alvor! Aldri vært bort i en annen lege, som gjør en så stor innsats for at nettopp vi skal ha det bra og bli frisk! Ikke bare er han en dyktig allmennlege, men også utrolig dyktig i svangerskapsomsorgen! I tillegg er han helt fantastisk med barn, og man sitter ikke igjen med en følelse av å være "overhysterisk" forelder! Alt i alt en lege som brenner for jobben sin og som utfører den utrolig bra!

Veldig god lege

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Ali er den beste legen jeg har hatt. Han er Smart! Han er den beste legen. Han er ikke dum. Han er smartere enn meg.

Dyktig!

Lege: Ola Vassbø Skrevet

Endelig en fastlege jeg føler ivaretar meg. Hyggelig, lytter, effektiv og best av alt, han ser det hele bildet. Utrettet mer for meg på ett år en noen annen lege. Godt humør og lett å prate med.