Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Frakkagjerd Legesenter

Arrogant og lite sammarbeidscillig

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Jeg har gått til denne legen kun fordi det er mangel på leger. Hun hører ikke på deg og er meget arrogant. Sliter du psykisk,ikke velg denne legen! ...så må du ha ny time om du vil ta opp mer enn en ting. Meget frekk lege. Beklager å måtte si det.

Hadde nok for liten tid til og lese journalen......

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Jeg opplevde det vanskelig da hun ikke hadde tatt seg tid til å lese journalen min. Hun hadde heller ikke tid å høre da jeg ville snakke. Helsen er sammensatt, det er vanskelig å være syk, og veldig vanskelig når en kommer ny, og opplever at legen går i mot medisineringen en har hatt i mange år, og som fungerer.
Det som var positivt var at hun var rask sånn at resepten var klar med en gang på apoteket.
Legesekretærene der opplevdes helt FANTASTISKE flinke, kjappe og service innstilte.

Grei lege

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Jeg har fått ett godt inntrykk av legen. Får hjelp når jeg spør. Jeg best god tid når jeg trenger det. Smilende og imøtekommende lege. Veldig rask til å få resep inn til Apotek.

Arrogant og avvisende

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Ble møtt med en arrogant holdning. Jeg ble avbrutt hele tiden da jeg forsøkte å fortelle om mine plager. Følte at jeg egentlig ikke burde kommet dit og burde gå med en gang.

Beste legen

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Han er en veldig god og smart lege med mye erfaring.
Han er veldig snill og hyggelig. Og lytter veldig bra og undersøker nøyaktig. Anbefales