Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Frakkagjerd Legesenter

Virker lite engasjert i yrket sitt

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Setter seg ikke inn i journal og virker lite interessert i jobben sin. På henvisning skrevet fra henne var det feil informasjon noe som enten kom av dårlig kommunikasjon, språkvansker eller eventuelt egen oppfatning av meg. For min del virker hun arrogant ut i fra de samtalene som har funnet sted da hun lager egne fakta/konklusjoner uten å bekrefte hva som egentlig er sagt.

Store utfordringer!

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Jeg har dessverre svært dårlig erfaring med denne legen. Kommunikasjonen har vært elendig, han vil ikke slippe meg til, men vil heller fortelle om egne erfaringer og sammenligner med andre pasienter. Det har i dette tilfellet vært snakk om et komplisert sykdomsbilde, og legen har gjort det klart at han tvilte på det som ble sagt og ville derfor ikke hjelpe. Det ble en svært fortvilende situasjon for både pasient og pårørende. Han gjorde det også klart at han er indremedisiner, og synes det er vanskelig å forholde seg til andre pasientgrupper. Konklusjon: Velg en annen lege!

Dyktig faglig.

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Tar seg tid til pasienten, tar raske beslutninger, konferer med spesialister ved usikker diagnose.Følger opp og gir tilbakemelding.

Verdens beste lege

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Han er utrolig flink med både meg og mine to unger. Tar ting seriøst og følger opp. ikke problem å få time å ungene synes han er utrolig hyggelig

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Veldig flink lege. Han snakker med deg, ikke til deg. Mye kunnskaper og henviser videre når det trengs.