Kiropraktor Brumunddal

Brugata 6 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av Kiropraktor Brumunddal

Engasjert og meget dyktig

Kiropraktor: Tale Haugse Skrevet

Til hver time blir jeg ønsket velkommen tilbake med et fast håndtrykk, og hun er alltid oppriktig interessert i hvordan det går med meg. Hun er også svært kompetent, og setter aldri opp flere timer enn jeg faktisk trenger - til slutt (etter overraskende få nødvendige timer for å få "reparert" meg) var jeg så bra at jeg ikke trengte flere avtaler, som endte med at jeg selv kunne bestille time ved behov (som nå er 1-2 ganger i året).

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Dag-Sverre Rattsø Fasting Skrevet

En fantastisk kiropraktor som virkelig vet hva han gjør. God til å forklare og er ekstra hyggelig og forståelsesfull. Anbefales.

Blid og flink !

Kiropraktor: Dag-Sverre Rattsø Fasting Skrevet

Dette er nok den blideste og koseligste kiropraktoren jeg vet om ! Alltid ett smil på lur slik at man slapper sv når man kommer inn døra. Må også si at han er veldig dyktig og flink til å "sette på plass " smack smack ferdig ! Trenger du kiropraktor har du en dyktig her:)

Dyktig og empatisk

Kiropraktor: Åsmund Reinholdt Håndstad Skrevet

Åsmund tar seg god tid, og lytter til hva du har å fortelle.
Han er sterk og effektiv, men samtidig forsiktig og omtenksom.

Man blir godt ivaretatt, og han bryr seg genuint om sine pasienter.
Du går fra kontoret hans 10kg lettere.
Det er godt å føle at man blir tatt på alvor, og at man blir sett.
Han utfører ikke flere behandlinger enn det som er nødvendig, og nøler ikke med å henvise videre om han ser det er behov for det.
Han er ydmyk og dedikert i arbeidet sitt, men gir også rom for humor og praten går lett, noe som gjør at man slapper av bedre.

En meget kunnskapsrik og dyktig behandler, som jeg gjerne anbefaler videre!