Kiropraktor Brumunddal

Brugata 6 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av Kiropraktor Brumunddal

Topp

Kiropraktor: Marius Riiber Eikeland Skrevet

Meget dyktig, rolig og blid.
Virkelig å andbefale.
Prisen på klinikken er å veldig bra. Kommer raskt inn om det er noe akutt

Dyktig og imøtekommende

Kiropraktor: Marius Riiber Eikeland Skrevet

Veldig flink kiropraktor. God til å forklare, flink til jobben og tar seg god tid til deg. En mann jeg anbefaler ☺️

Dyktig!

Kiropraktor: Tale Haugse Skrevet

Hadde problemer med bekkenet i forbindelse med svangerskap. Behandlingen hos Tale hjalp veldig, og sørget for at jeg kom meg greit igjennom siste del av svangerskapet. Tale opplevdes som proff, trygg og kompetent. Kan absolutt anbefale behandling hos henne.

Engasjert og meget dyktig

Kiropraktor: Tale Haugse Skrevet

Til hver time blir jeg ønsket velkommen tilbake med et fast håndtrykk, og hun er alltid oppriktig interessert i hvordan det går med meg. Hun er også svært kompetent, og setter aldri opp flere timer enn jeg faktisk trenger - til slutt (etter overraskende få nødvendige timer for å få "reparert" meg) var jeg så bra at jeg ikke trengte flere avtaler, som endte med at jeg selv kunne bestille time ved behov (som nå er 1-2 ganger i året).

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Dag-Sverre Rattsø Fasting Skrevet

En fantastisk kiropraktor som virkelig vet hva han gjør. God til å forklare og er ekstra hyggelig og forståelsesfull. Anbefales.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.