Bekken og Barn Oslo

Hoffsveien 13 0275 Oslo

Siste vurderinger av Bekken og Barn Oslo

Fantastisk flink

Kiropraktor: Elisabeth Christina Aas-Jakobsen Skrevet

Empatisk, faglig svært dyktig og med en god og varm personlighet.
Tillitsfull, innsikt og innlevelse i hver konsultasjon.
Husker godt sist time.

Fantastisk dyktig kiropraktor!

Kiropraktor: Elisabeth Christina Aas-Jakobsen Skrevet

Elisabeth er en utrolig dyktig kiropraktor. Hun finner kjernen til problemet med en gang og hennes behandlinger gir umiddelbar effekt! Videre har hun en varme i møte med sine pasienter sommer unik. Man føler seg sett og tatt på alvor.

Jeg har hatt alle mine barn m til Elisabeth - helt fra nyfødt av. Samt har selv blitt behandlet ved flere anledninger.

Anbefaler på det varmeste!

Anbefales på det varmeste!

Kiropraktor: Elisabeth Christina Aas-Jakobsen Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth i snart 6 år med både bekken og nakkeplager. Hun er proff og kunnskapsrik, alltid blid, lyttende og hjelpsom. Jeg har forsøkt et titalls kiropraktorer i Oslo og hun er min soleklar favoritt. Hun er også kjempeflink med barn.

Faglig dyktig

Kiropraktor: Martine Granrud Helset Skrevet

Martine er veldig hyggelig og det er lett å få forstå at hun kan det hun driver med. Hun tar seg god tid og er nøye. For at jeg skal ha glede av en kiropraktor må jeg kunne slappe av og føle meg trygg på at kiropraktoren vet hva hun/han driver med og det gjør jeg absolutt hos Martine.

Den beste kiropraktoren for min rygg

Kiropraktor: Ann-Kristin Sulesund Skrevet

Ann-Kristin forklarte meg hva hun skulle gjøre og hvorfor. Det syntes jeg var bra fordi jeg var litt bekymret. Ryggen ble knukket og plagene borte. Anbefaler Ann-Kristin på det sterkeste.