Vestkantklinikken Vannkanten

Vestkanten Storsenter 5171 Loddefjord

Siste vurderinger av Vestkantklinikken Vannkanten

Den beste kiropraktoren.

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Jeg har gått til Klaus Roberg i flere år.
Jeg har problemer med bekkenet etter 2 fødsler. Klaus Roberg holder meg frisk. Han er utrolig flink og behagelig. Han lytter til pasientene sine og tar seg tid til dem. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt hos han.
Det at han er utdannet både fysioterapeut og kiropraktor synes jeg er en stor fordel. Klaus Roberg er den beste kiropraktoren jeg har gått til, og jeg vil absolutt anbefale han til andre.

Meget flink kiropraktor!

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Av og til, har jeg veldig store smerter i skulder og rygg. Da tar jeg en time, hos Claus Robert. Bare ved en` behandling hos han, så blir alt mye bedre. Han er flink, vet hva han gjør, og jeg er veldig fornøyd, med behandlingen hans.

Med vennlig hilsen

Dyktig

Kiropraktor: Bjørn Erik Sunde Grønnevik Skrevet

Hadde skikkelig senebetennelse i albuen. Bjørn Erik Grønnevik behandlet med trykkbølge og jeg ble helt fin!

Anbefales!

Kiropraktor: Trine Breyholtz Skrevet

Jeg bestilte en time på Vestkantklinikken på grunn av smerter i ryggen, og fikk time hos Trine. Hun er en utrolig varm og omsorgsfull person, som fikk meg til å føle meg velkommen og ivaretatt fra første stund. Da det ikke lenger var behov for meg å få behandling av en kiropraktor, hjalp hun meg med å velge en fysioterapeut som kunne møte mine behov (også hos Vestkantklinikken). Jeg kan trygt anbefale henne videre. Hun har videreutdannelse i bruk av et type instrument som gjør den generelle "knekkingen" overflødig, og hun var svært skånsom samtidig som hun fikk løsnet på de ubalansene jeg hadde i skjelettet.

Fantastisk flott fyr!

Kiropraktor: Rune Asbjørnsen Skrevet

Han er den beste kiropraktoren jeg noensinne har vært hos. Han er utrolig faglig dyktig, samtidig som han er en kjempegrei! Veldig behagelig person!

Godt fornøyd

Kiropraktor: Bjørn Erik Sunde Grønnevik Skrevet

Bjørn Erik fikk skikk på ryggen min etter en skikkelig smell. Han har godt humør, mange gode historier, faglig dyktig og har et godt håndlag.
God beliggenhet ved Vestkanten Senter.

Utrolig flott fyr!

Kiropraktor: Rune Asbjørnsen Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for Rune. Han har hjulpet meg i mang en "knipe". Når alt låser seg og smertene i ryggen og nakken er utholdelige er han som en engel fra himellen. Også er han utrolig hyggelig og grei.

Kan virkelig anbefales!