Vestkantklinikken Vannkanten

Vestkanten Storsenter 5171 Loddefjord

Siste vurderinger av Vestkantklinikken Vannkanten

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Den flinkeste kiropraktoren jeg har vært hos. Jeg har fått god og effektiv hjelp for mine plager. Jeg har følt meg trygg og godt ivaretatt. Han er faglig dyktig og en stor fordel er at han er fysioterapeut også. Kommuniserer på en saklig og grei måte. Anbefales!

Utrolig flink kiropraktor

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Jeg har gått til Klaus i mange år pga. nakke - og ryggproblemer og har hatt veldig god effekt av behandlingene hans. Han tar seg god tid og lytter til deg. Han er veldig flink å tilpasse behandlingen til ditt behov. Klaus er rett og slett en utrolig flink kiropraktor og en hyggelig kar.

Ikke en kiropraktor jeg vil anbefale

Kiropraktor: Bjørn Erik Sunde Grønnevik Skrevet

Gikk til Grønnevik på grunn av vondt i nakke og skuldre. Opplevde han viste liten interesse for selve behandlingen utover å knekke det han skulle. Var veldig opptatt av å snakke om sine private erfaringer, som lå langt utenfor det jeg oppfatter at er naturlig eller bekvemt å snakke med en fremmed kiropraktor om. Han kom også med beskrivende kommentarer om min kropp som overhodet ikke handlet om behandlingen. Jeg sluttet å gå til Grønnevik da jeg opplevde han som ubehagelig.

Han gjør underverker!

Kiropraktor: Rune Asbjørnsen Skrevet

Dette er en fantastisk kiropraktor. Jeg har bare brukt han og en annen. Men han er veldig effektiv, og flink! Kan virkelig anbefales. Veldig behagelig vesken.

Trygg og solid

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Jeg har gått til Klaus i flere år for ulike utfordringer med nakke, skuldre og rygg. Det viste seg å være MS, og han har behandlet meg med respekt og stor dyktighet. Etter behandling føler jeg meg alltid i mye bedre form! Han bruker god tid og er flink til å lytte, i tillegg til å komme med gode råd og forslag til øvelser og vedlikeholdsbehandling. Ved på behov får jeg alltid time på kort varsel, og jeg føler meg alltid ivaretatt og trygg på benken.