Tofte legesenter

Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte

Siste vurderinger av Tofte legesenter

En fantastisk lege

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Ola er en kjempedyktig lege med god kompetanse på det meste, og der han ikke føler seg tilstrekkelig sender han deg videre med en gang. Han er alltid imøtekommende og jeg har alltid vært veldig fornøyd de få gangene jeg har måttet gå til han. Hadde det ikke vært for flytting langt unna hadde jeg aldri byttet!

Beste legen som finnes på denne jord.

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Ola er en lege som alltid har tatt seg tid til å snakke med meg. Verdens beste lege. Bedre lege skal man lete lenger etter!
Ola, du er en lege som kan faget ditt. Du har alltid tatt meg seriøst. Du bør få gullmedalje i din innsats som kirurg og fastlege gjennom mange mange år.

Flink til å lytte

Trygg, kunnskapsrik, empatisk.
Alltid en god samtalepartner.
Viser forståelse.
Villig til å tenke nytt, står åpen for alternativer.
Jeg kunne aldri tenke meg å bytte fastlege!

En lege du kan stole på!,

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Fantastisk lege som ser og hører på deg.Han har alltid tid.Er dyktig i sitt fag,har masse empati og humor.Samtidig får han deg til å være trygg og avslappet.Har du tatt prøver,ringer han deg privat hvis det er noe å sette fingeren på.Og når jeg går så sier han alltid Husk at jeg er her ,hvis det skulle være noe.Anbefales på det sterkeste.En helt unik lege !!!!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Dag Trygve Follestad Skrevet

Blid, hyggelig og imøtekommende lege som ser deg som pasient, lytter til hva du har å si og gjør det som trengs. Faglig dyktig og fremstår som faglig trygg. Sender videre ved behov. Lett å kommunisere med. Han er nå ferdig med spesialisering i allmennmedisin.
Har en fantastisk sykepleier på forværelset. Dyktig, energisk og veldig hyggelig.
De to sammen er et fantastisk team. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient.
Er kroniker og ofte hos lege.
Har komplisert helse og mange diagnoser, og samhandler ofte med spesialister/sykehus og andre avdelinger i helsevesenet...
Lett å komme igjennom på telefon, og ringer man ved åpning om morgenen får man som regel time samme dag om nødvendig.
Som regel lite venting/forsinkelser, selvom det kan forekomme, men da er det pga noe akutt og prekert har oppstått.
Anbefaler han på det sterkeste som lege.