Tofte legesenter

Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte

Siste vurderinger av Tofte legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Dag Trygve Follestad Skrevet

Blid, hyggelig og imøtekommende lege som ser deg som pasient, lytter til hva du har å si og gjør det som trengs. Faglig dyktig og fremstår som faglig trygg. Sender videre ved behov. Lett å kommunisere med. Han er nå ferdig med spesialisering i allmennmedisin.
Har en fantastisk sykepleier på forværelset. Dyktig, energisk og veldig hyggelig.
De to sammen er et fantastisk team. Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient.
Er kroniker og ofte hos lege.
Har komplisert helse og mange diagnoser, og samhandler ofte med spesialister/sykehus og andre avdelinger i helsevesenet...
Lett å komme igjennom på telefon, og ringer man ved åpning om morgenen får man som regel time samme dag om nødvendig.
Som regel lite venting/forsinkelser, selvom det kan forekomme, men da er det pga noe akutt og prekert har oppstått.
Anbefaler han på det sterkeste som lege.

Meget flink til å lytte til det du skal formidle.

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Meget bra når det gjelder oppfølging bruke spesialister
når det trengs.
Meget bra når det gjelder tilbakemeldinger.

Slik en fastlege bør være!

Lege: Ivar Hovden Skrevet

Rask til å komme med mulige medisiner, også god til å lytte. Kan sitt fag uten tvil, dette sier jeg etter å benyttet Hovden fra da han startet opp.

En perfekt lege

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Jeg føler meg priviligert som har en så god lege som Ola. Han inngir til tillit og bagateliserer ALDRI noen av problemene mine, selv om de ikke alltid er like akutte. Rådene han kommer med er kunnskapsrike og empatiske. Har aldri vært borte i en bedre lege.

Lege: Dag Trygve Follestad Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Dag Trygve Follestad som fastlege.
Han møter en med et smil, lytter og gir råd og anbefalinger med et språk man forstår. Han virkelig bryr seg om mennesket. Hvordan du har det og hva han kan gjøre for at du skal få det optimalt er noe han virkelig bryr seg om. Han tar tak i det som feiler deg og får deg snarlig til annen behandling/-er om nødvendig.
Jeg føler meg meget godt ivaretatt av Dag Trygve Follestad og kan på det sterkeste anbefale han som fastlege.