Klinikk for Alle Majorstuen

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Majorstuen

Beste kiropraktor!

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun er den dyktigste kiropraktoren jeg har vært borte i! Jeg kommer inn med en ting ett sted, og hun løsner og fikser, og tar samtidig en full sjekk på andre steder som tidligere har vært problematiske. Gått til henne i 6 år snart, og vil helst aldri skifte.
I tillegg er hun som en gammel venninne - man føler seg komfortable, vi skravler om smått og stort som har skjedd siden sist, og diskuterer livets små og store begivenheter. I tillegg ønsker hun at du skal bli merkbart bedre etter en behandling eller to - ikke ti.
Det har vært noen tidligere behandlere, men Sigrun anbefales på det sterkeste!

Dyktig og imøtekommende

Kiropraktor: Gunnar Østby Skrevet

Svært hyggelig og behagelig kiropraktor. Opplevde god kommunikasjon og effektiv behandling. Jeg hadde gått med ryggsmerter i nærmere 1 år før jeg kom til Gunnar Østby, etter noen få behandlinger var ryggen helt fin igjen. Anbefales på det varmeste!

Meget dyktig!

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

En av de ypperste kiropraktorene med tilleggskunnskaper man finner. Faglig dyktig med dyp kunnskap innenfor mange fagfelt.
Absolutt å anbefale!
Utrolig hyggelig person i tillegg.

God på balanseproblematikk

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Hadde 1 år oppfølging på balanseproblematikk, fikk masse gode øvelser og råd. Veldig dyktig og flink

Usaklig

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Snakket mye om mine bryster og st de var store selv at det ikke hadde noen betydning for plagene jeg søkte for. Behandlet rundt brystene og jeg ble ikke bedre. Gikk til annen kiropraktor etterpå som behandlet bakside skuldre og rygg hvor plagene satt og ble bedre med en gang. Spurte om mitt privatliv og var pågående. Ubehagelig fyr.