Hemsedal Legekontor

Telefonnummer31 40 89 0031 40 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hemsedalsvegen 2887 3560 Hemsedal

Siste vurderinger av Hemsedal Legekontor

Trygg og serviceinnstilt. Faglig dyktig.

Lege: Øystein Husby Skrevet

Husby er empatisk, grundig og en utrolig kunnskapsrik lege. Du føler at du blir tatt alvorlig når du kommer dit. Han tar seg god tid og kan lytte. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Øystein Husby Skrevet

Det er synd at jeg har forandret et levende sted. Hvis det var noe jeg kunne holde fra Hemsedal, ville det være lege Øystein.
Han er virkelig profesjonell, empatisk, lytter alltid nøye og viser full respekt. Jeg hadde et kronisk problem i flere år, og han valgte riktig behandling.

Trygg, kunnskapsrik, interessert Lege

Lege: Øystein Husby Skrevet

Svært god lege. Hadde i en periode store ryggproblemer. Fikk gode råd og hjelp av Dr. Husby. Dette har gjort hverdagen mye bedre.

Dr. Husby virker interessert og oppdatert. Kan varmt anbefale denne legen.

Tillitvekkende

Lege: Sven Christjar Skaiaa Skrevet

Jeg kom til Skaiaa med stygt skadet tommel. Grundig undersøkelse med røntgen og konsultasjon med andre leger innga tillit. Dette medførte at jeg kom til sykehus med spesialister, og at fingeren fikk optimal behandling.

Proffissionel hjälp vid akut skada

Lege: Camilla Cecilie Underland Skrevet

Bruten handled vid skidolycka.
Röntgad och smärtlindrad.
Lagd till rätta och gipsad sedan vidare transport för operation på Ringerike. In lyssnande och löste problemet snabbt.