Din helse Bjølsen

Telefonnummer451 01 111451 01 1 ...
Moldegata 9 0468 Oslo

Siste vurderinger av Din helse Bjølsen

Profesjonell, blid, trygg og tillitsfull.

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Jeg har vært pasient på Din Helse Bjølsen lenge grunnet prolaps i ryggen, og jeg er svært fornøyd med behandlingen jeg får, og har fått. Den dagen jeg fikk prolaps var en svært kaotisk, smertefull og utrygg dag. Da jeg kom til Din Helse Bjølsen ble jeg møtt med trygghet og ro, og fikk en god forklaring på hva som feilet meg, og hvordan vi kunne rette opp i det. Jeg har blitt veiledet og rådet i ulike øvelser for å styrke skjelett og muskler, og ut i fra dette vil jeg si at jeg er tilnærmet friskmeldt! Jeg har svært få plager, og er kun til behandling for oppfølging.

Toralf Thomassen er en svært dyktig kiropraktor som er en av hovedgrunnene til at jeg er nesten friskmeldt.

Dyktige Thomassen

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Toralf Thomassen på Din Helse Bjølsen er en av de beste kiropraktorene jeg har prøvd. Han møter deg med et smil og har alltid en vits på lur. Det er veldig praktisk å gå til Thomassen hvis man f.eks. driver med crossfit, da han driver med det selv og vet de beste behandlingsmetodene for bla. skulderskader. Jeg er kjempe fornøyd med behandlingene jeg har fått på Din Helse Bjølsen. Og jeg vet hvem jeg skal kontakte hvis jeg skulle få noen nye vondter!

Den beste kiropraktoren jeg har hatt

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Jeg har slitt med skuldersmerter ved trening i flere år og har prøvd mange ulike behandlinger. Etter noen få behandlinger og gode råd fra Toralf er smertene helt borte. Går nå jevnlig til behandling og har holdt meg helt skadefri det siste året.