Din helse Bjølsen

Telefonnummer451 01 111451 01 1 ...
Moldegata 9 0468 Oslo

Siste vurderinger av Din helse Bjølsen

Han er en utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Han har alltid god tid, lytter og er imøtekommende.
Tar deg på alvor og ønsker virkelig å hjelpe deg.
Dyktig og alltid godt humør

Endelig kvitt smertene i ryggen!

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Jeg hadde slitt med smerter i hofte/korsrygg i over 10 år på grunn av mye og tung trening før jeg startet behandlingen hos Toralf. Etter få behandlinger følte jeg meg allerede smertefri så og si alle dager, og nå trenger jeg bare vedlikeholdende behandling en gang i halvåret! Jeg har anbefalt Toralf til alle mine trenings-kolleger som har trengt behandling, og alle har vært veldig godt fornøyde med ham.

Proffs! Rätt man på rätt plats!

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Blev rekommenderad att gå till Toralf av mina chefer som båda två gått hos honom i flera år med diverse besvär. Bland annat att hon efter en skada i handleden aldrig mer skulle kunna få tillbaka full funktion igen. Efter behandling hos Toralf var den skadan helt borta.

Det kändes tryggt att komma till Toralf redan från första stund. Man inser snabbt att han vet vad han driver med. Jag har fått olika sorters behandlingar men bland annat har han hjälpt mig bli av med mina migrän besvär, skada i skuldran och också bli helt fri från min kristallsjuka som var väldigt besvärlig med yrsel attacker som kom och gick.

Driver även med fitness på fritiden och också där är Toralf en stor hjälp med olika sorters behandlingar och lindringar.

Har redan rekommenderat honom till nära & kära samt till fitness teamet & tänker fortsätta med det!

Flink og forstående

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Jeg har i mange år hatt problemer med ryggen min og prøvet mange forskjellige kiropraktor men ingen kunne hjelpe meg. Toralf Thomassen kunne endelig hjelpe meg.

Jeg verdsetter utrolig mye at han er kiropraktor og fysioterapeut, og hans treningsbaggrund.

Toralf forstår viktigheten av en fysisk livsstil og utfordringene med skader og behandling.

Jeg liker at han ikke er en typisk kiropraktor som må se deg 2 gange i uken de nesten mange uker men er realistisk med behandlingsforløpet og vet dette kan være økonomisk belastende med så mye behandling. Toralf er fair og jeg føler meg tryg underbehandling.

Trenger du en flink behandler, så giver jeg Toralf Thomassen mine beste anbefalinger.

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Toralf er en veldig flink og dyktig kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Min vonde rygg hjalp han meg med raskt og jeg ble mye bedre etter at jeg dro til han. Anbefales på det sterkeste. :-)