Din helse Bjølsen

Telefonnummer451 01 111451 01 1 ...
Moldegata 9 0468 Oslo

Siste vurderinger av Din helse Bjølsen

Faglig dyktig!

Kiropraktor: Martin Grimsrud Skrevet

Var hos Martin med kronisk betennelse i akilles på begge ben. Opplevde Martin som svært faglig dyktig og kunnskapsrik. Dessuten er han hyggelig og profesjonell. Fikk i tillegg til behandling gode råd med hensyn på trening, uttøyning og hvile. Bena er nå helt «friske».

Trygt,avslappende

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Meget bra behandling,og hyggelig,blid og imøtekommende kiropraktor,gjør en god forundersøkelse,spør hvordan skaden har oppstått.
Flink til og lytte,og gjør så du føler deg trygg og avslappet

Seriøs, kunnskapsrik, morsom

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Har fått hjelp mot alle små og store vondt´er! Hver gang!

Og han er skeptisk til kostbare (kanskje unyttige?) duppeditter. Det har jeg sansen for :-)

Ikke uten grunn at jeg kommer tilbake og tilbake og tilbake.

Fine og flinke kolleger har han også!

Svært dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Svært dyktig kiropraktor som holder orden på korsryggen min, både med jevnlig vedlikehold og når jeg får akutte problemer. Han har også hjulpet meg gjennom to svangerskap med tilhørende bekkenløsning. Som bonus er han hyggelig å prate med!

Fikser «alt»

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Har gått til Din Helse Bjølsen og Thomssen i en lang årrekke, og er svært fornøyd. Fra første time, hvor problemet var stort, til månedlige behandlinger for en frisk kropp, har jeg følt meg godt ivaretatt som kunde og pasient. Uansett om jeg har time for for en sak, er det alltid rom for en titt eller vurdering av noe i tillegg.
Jeg er en aktiv mann, stiv og støl til tider og med stadig noen nye «issues» som bør håndteres. Føler aldri jeg blir anbefalt noen form for behandlinger som det menes vil gå over av seg selv eller ved alternativ trening i en periode. Mottar alltid tips for at hverdagen med trening skal gå så smertefri og bra som mulig.
Aldri noe problem med hverken flytting av timer, avbestillinger eller hastetimer.
Har anbefalt klinikken til familie, venner og kollegaer, og de takker alle for anbefalingen. Jeg kan trygt anbefale klinikken til alle som vil ha en trygg og seriøs kiropraktor/terapeut som lytter og gir deg akkurat behandlingen du trenger, hverken mer eller mindre. Og liker du å trene, finner du virkelig en som vet hva dette betyr hos Thomassen.

Hilsen svært fornøyd pasient.