Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

God behandling

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Våknet en lørdag med smerter i nedre rygg og hadde vondt for å bevege meg. Mulig den opprinnelig årsaken var et kraftig fall på ski et par uker før. Har aldri hatt problemer med rygg tidligere så dette var noe nytt. (42 år) Søkte på nett og fant Akutt Kiropraktikk. Fikk time litt senere på dagen, og et familiemedlem kjørte meg ned da det gjorde skikkelig vondt å sette seg ned, så greit å slippe å kjøre selv.
Han sjekket litt og det viste seg å være noe ved hofte-skålen. Ble bedre etter første behandling, kom tilbake dagen etter og ble enda bedre, faktisk så bra at jeg sov godt hele påfølgende natt. Etter 3 eller 4 behandlingen følte jeg meg helt fin, tok så noen oppfølgingstimer.
I sum, godt fornøyd. Positivt at det var helgevakt-ordning til en grei pris.
Vil gå dit igjen.

God behandling og oppfølging

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fått utrolig god behandling og oppfølging av Frode ved Akutt Kiropraktikk. Han er dyktig og genuint interessert i å hjelpe meg som pasient

Veldig flink kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Han er veldig flink og jeg er veldig fornøyd. Behandling har hjulpet masse. Han har gitt også meg råd om livsstil og trening. Han er veldig snill og morsom 😁

Amazing professional service

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

I went to Akutt Kiropraktikk after having an episode of dizziness, due to cervical problems. Since I never went to chiropractic before and I was new in Norway, I was quite afraid and distrust about it. But Frode Vivot Sørholt cleared all my doubts and helped me to solve my back problems and changed completely my quality of life. I couldn't recommend him more, he is an outstanding professional and person.

Kjappe penger

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Med kraftige smerter tok jeg kontakt med Akutt kiropraktikk for å få behandling på kveldstid. Fikk time på dagen, men inntrykket var at behandler virket mer sulten etter beløpet enn å hjelpe meg som pasient. Før jeg kom inn til behandling måtte jeg betale på maskinen, kom så inn på behandlingsrommet og ble behandlet i nakken selv om mine smerter var i rygg og i kneet.

Fikk beskjed om at det var veldig viktig med oppfølging og måtte komme tilbake dagen etter.

Jeg opplever behandlingen som skuffende og at jeg kun var en i rekken av mange for å kunne betale hans luksus.

Har i ettertid funnet en kiropraktor som hjelper meg med mine problemer.