Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Helsehuset Legekontor

En dyktig lege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Stein er en sympatisk og god lege som det er veldig lett å prate med. Han tar seg bestandig god tid til å lytte og forklare. Flink til å henvise vidre hvis det trenges. Føler meg ivaretatt og trygg.

Resten av personalet er også svært hyggelige, det er lett å komme igjennom på tlf og få time. Han har akutt timer tilgjengelig hver dag.
Det er også gode parkeringsmuligheter.

Til tross for at han ofte er forsinket så vil jeg anbefale han på det sterkeste!

Ikke interessert i pasienter

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Denne lege er useriøs: jeg valgte ham som ny lege etter jeg flyttet i Nedre Eiker pga vurdering jeg har lest. Fra første gang som jeg har vært på legekontor ble jeg hjulpet fra en turnuslege. Hun var veldig flink heldigvis men av og til måtte spørre om hjelp til en kollega. Etter en måned, fant jeg ut at denne kollega var den samme lege som jeg valgte. En dag, måtte jeg gå hos lege og, endelig, var han på plass. Når jeg spurte hvorfor jeg måtte snakke med turnus lege selv om jeg så at han var der, han svarte at pasienter var så mange at han trengte hjelp. Utrolig! Jeg anbefalt å ha mi dere pasienter, da kunne han ta være på alle. Han har ikke hjulpet meg da, endret jeg legekontor. Også sekretær var ikke så snill. Nei, jeg kan ikke anbefale denne lege og legekontor heller.

Empatisk, omsorgsfull og grundig

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Dr. Nugyen er ofte forsinket, men det er fordi han tror seg tid til pasienten sin. Han er hyggelig, omsorgsfull og viser forståelse for din situasjon. Han henviser videre når han må og setter rammer når det er nødvendig. Han er enkel å nå gjennom dialogmuligheten på nett og er rask med svar. Jeg er kjempefornøyd med min fastlege.

Ikke å anbefale

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Er en lege som IKKE høre på eller tar seg tid til deg som pasient. Jeg har vært syk lenge. Hans konklusjon var at det går over. Ble heller aldri henvist videre for undersøkelse. Tror personlig at han er mer opptatt av å samarbeide med Nav, enn å gjøre jobben sin som lege.
Veldig glad for jeg til slutt byttet lege, bare syn jeg ikke gjorde det før.

Kunnskapsrik

Lege: Finn Helge Rodian Skrevet

En fantastisk lege som tar seg god tid til hver enkelt pasient, det gjør tålmodigheten på venterommet litt enklere.
Jeg vet at når det blir min tur så stresser han ikke mot neste pasient heller.
Han viser stor forståelse og omsorg.
Lett å få tak i på web, han tar seg til og med tid til å ringe for å høre hvordan det går i forhold til oppfølging.
Har flyttet langt unna, men bytter aldri!