Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Legekontor

Dyktig,lun og trygg lege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Kunnskapsrik,lun, sympatisk lege som tar pasientene sine på alvor. Han er en god lytter. Har ikke angret et sekund at jeg byttet fastlege etter flytting. Kan anbefale han. Litt ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene sine og det er et pluss.

Vennlig og omsorgsfull lege

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Kim er en lege som bryr seg om sine pasienter. Han tar seg god tid til lytte og lærer å kjenne oss som mennesker. Kim er serviceminded og gir gode råd og tar tak i våre problemer. Han er et godt forbilde på hva en fastlege skal være.

Kunnskapsrik og tillitvekkende

Lege: Ingvild Madland Størdal Skrevet

Veldig imøtekommende og tillitvekkende. Man føler seg virkelig sett og hørt, og hun er alltid 100% tilstede. Effektiv og blid. Anbefaler henne på det sterkeste.

Fin å ha med å gjøre og lytter til pasienten

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Har vært svært fornøyd med Stein Ove. Han lytter, tar ekstra tid til å forstå og er ikke redd for å bruke hjelpemidler for å sørge for best mulig behandling. Opplever at han viser stor tiltro til meg som pasient. Eneste negative må være ventetiden. Vanskelig å få time kjapt, men dette er nok heller det at han har mye å gjøre.

Ser pasienten

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Føler han ser meg som pasient og tar meg seriøst med mine opplevelser. Tror andre leger hadde gitt opp på enkelte ting jeg har kommet inn med, men etter mange prøver og henvisninger kom Khiem frem til et svar til meg. Han kan noen ganger se inn i Pc'en men føler ofte at han alikevel ser meg.
Flink til å henvise og konfrontere med andre (f.eks sykehuset) dersom han er usikker på ting.
Mye ventetid og forsinkelser.