Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Helsehuset Legekontor

Fin å ha med å gjøre og lytter til pasienten

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Har vært svært fornøyd med Stein Ove. Han lytter, tar ekstra tid til å forstå og er ikke redd for å bruke hjelpemidler for å sørge for best mulig behandling. Opplever at han viser stor tiltro til meg som pasient. Eneste negative må være ventetiden. Vanskelig å få time kjapt, men dette er nok heller det at han har mye å gjøre.

Ser pasienten

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Føler han ser meg som pasient og tar meg seriøst med mine opplevelser. Tror andre leger hadde gitt opp på enkelte ting jeg har kommet inn med, men etter mange prøver og henvisninger kom Khiem frem til et svar til meg. Han kan noen ganger se inn i Pc'en men føler ofte at han alikevel ser meg.
Flink til å henvise og konfrontere med andre (f.eks sykehuset) dersom han er usikker på ting.
Mye ventetid og forsinkelser.

Trygg, omsorgsfull og kompetent

Lege: Ingvild Madland Størdal Skrevet

Ingvild er en man raskt får tillit til, man merker hun er faglig sterk, men også godt rustet med empati og vilje til å finne en løsning. Hun møter en alltid med et vennlig smil, uavhengig grunn til timen. Hun virker oppdatert & har god oversikt over ulike problematikker. Sitter ikke på latsiden dersom man trenger henvisning til andre instanser. Følger opp det hun lover.

En dyktig lege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Stein er en sympatisk og god lege som det er veldig lett å prate med. Han tar seg bestandig god tid til å lytte og forklare. Flink til å henvise vidre hvis det trenges. Føler meg ivaretatt og trygg.

Resten av personalet er også svært hyggelige, det er lett å komme igjennom på tlf og få time. Han har akutt timer tilgjengelig hver dag.
Det er også gode parkeringsmuligheter.

Til tross for at han ofte er forsinket så vil jeg anbefale han på det sterkeste!

Ikke interessert i pasienter

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Denne lege er useriøs: jeg valgte ham som ny lege etter jeg flyttet i Nedre Eiker pga vurdering jeg har lest. Fra første gang som jeg har vært på legekontor ble jeg hjulpet fra en turnuslege. Hun var veldig flink heldigvis men av og til måtte spørre om hjelp til en kollega. Etter en måned, fant jeg ut at denne kollega var den samme lege som jeg valgte. En dag, måtte jeg gå hos lege og, endelig, var han på plass. Når jeg spurte hvorfor jeg måtte snakke med turnus lege selv om jeg så at han var der, han svarte at pasienter var så mange at han trengte hjelp. Utrolig! Jeg anbefalt å ha mi dere pasienter, da kunne han ta være på alle. Han har ikke hjulpet meg da, endret jeg legekontor. Også sekretær var ikke så snill. Nei, jeg kan ikke anbefale denne lege og legekontor heller.