Eureka Kiropraktikk Trondheim

Vegamot 4B 7048 Trondheim

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Trondheim

Veldig flink og trygg person, anbefales

Kiropraktor: Haraldur Arnason Skrevet

Jeg har i mange år slit med kroniske smerter. Han løste ikke problemet men gjorde alt han kunne for det og lindret symptomene der og da. Virker veldig interessert i at pasientene blir friske. Hyggelig og imøtekommende.

Kunnskapsrik og hyggelig

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Faglig dyktig behandler! Utrolig vennlig og forekommende. Oppsøk Marita hvis du trenger en kiropraktor!

En kiropraktor med omsorg for pasientene sine

Kiropraktor: Anders Grepperud Skrevet

Har gått hos Anders i flere år nå, han var den første som tok meg og mine symptomer på alvor og har støttet meg og fulgt meg opp utover det som egentlig er innenfor hans arbeid. Alltid følt meg trygg og godt ivaretatt hos han.

Fantastisk dyktig

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Marita er utrolig dyktig kiropraktor. Takket være henne ble babyen kvitt luftproblemene, og sluttet å skrike når hun satt i bilstolen. Ved en senere anledning klarte hun å finn ut hva som plaget babyen vår, etter kun 1 behandling. Da hadde vi først vært hos 3 ulike leger, uten at de klarte å finne årsaken til problemene. Takket være Marita ble babyen bra igjen. Marita er en svært empatisk, lyttende, kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor. Anbefales på det sterkeste😊

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor. Hun bryr seg om sine pasienter og er en god støtte i hverdagen. Tar seg god tid til hver pasient. Jeg opplever å bli tatt svært godt vare på (spesielt under svangerskapet). En bedre kiropraktor skal man lete lenge etter.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.