Kiropraktorklinikken God Rygg

Vegamot 4B 7048 Trondheim

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken God Rygg

Fantastisk dyktig

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Marita er utrolig dyktig kiropraktor. Takket være henne ble babyen kvitt luftproblemene, og sluttet å skrike når hun satt i bilstolen. Ved en senere anledning klarte hun å finn ut hva som plaget babyen vår, etter kun 1 behandling. Da hadde vi først vært hos 3 ulike leger, uten at de klarte å finne årsaken til problemene. Takket være Marita ble babyen bra igjen. Marita er en svært empatisk, lyttende, kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor. Anbefales på det sterkeste😊

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor. Hun bryr seg om sine pasienter og er en god støtte i hverdagen. Tar seg god tid til hver pasient. Jeg opplever å bli tatt svært godt vare på (spesielt under svangerskapet). En bedre kiropraktor skal man lete lenge etter.

Dyktig

Kiropraktor: Anders Grepperud Skrevet

Både jeg og samboer går jevnlig til Anders. Er super fornøyd. Han bruker tid, forklarer og fikser problemer.

Meget kunnskapsrik og trygg

Kiropraktor: Haraldur Arnason Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Gikk dit med to skuldre som gnisset mot bein med en dratt seg fremover- holdning. Etter et besøk var begge skuldrene på plass og det varte i 3.år til jeg flyttet og bar for tung bør igjen. Pålitelig, kunnskapsrik og trygg.

Topp kiropraktor

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Faglig dyktig og flott medmenneske. Brukt henne for ryggplager ifht arbeidsstilling, samt under svangerskap. Spesialist på mor og barn.