Kiropraktorklinikken God Rygg

Vegamot 4B 7048 Trondheim

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken God Rygg

Behagelig og dyktig.

Kiropraktor: Marita Mo Risøy Skrevet

Tok seg god tid til å løsne opp låsninger og benyttet og massasje. Meget behagelig og tillitsvekkende. . Kom med gode råd.

Utrolig dyktig kiropraktor!

Kiropraktor: Haraldur Arnason Skrevet

Hadde prøvd en annen kiropraktor først men var ikke fornøyd med han. Kom til Haraldur og han sjekket meg mye grundigere enn tidligere kiropraktor gjorde og visste med en gang hva som skulle til for at jeg skulle bli bra igjen,og det virket! Han er kunnskapsrik,får deg til å slappe av,veldig service og humør og virker som en kiropraktor som har veldig peiling og vet med en gang hva han må gjøre og hvilke øvelser jeg må gjøre hjemme. Anbefales!

Verdens beste kiroprakto...

Kiropraktor: Haraldur Arnason Skrevet

...bruker alle å si om sin kiropraktor. Vel, min er verdens beste. Han er hyggelig, imøtekommende, blid og ikke minst entusiastisk. Dessuten er han en del av et tverrfaglig team som vet å ta vare på hele deg. Dessuten setter han også nåler (ikke akupunktur) for å stimulere musklene, i tillegg til å knekke opp og justere låsninger. Jeg anbefaler ham på det varmeste!

Må vere ein av verdas beste

Kiropraktor: Tom Magne Jonassen Skrevet

Han karen her kan sakene sine! Etter å ha gått hjå han i mange år no, så kan eg seie dette med den største tryggleik. Det at Northug også bruker han, seier vel sitt? Elles så vil eg anbefale alle å ta turen til Tom om ein har store ryggproblem, berre treng litt justering eller ynskjer energipåfyll, for denne karen har eit smittande smil. Eg "svever" alltid ut av Tom sitt kontor. Han er ekstremt kjapp, så ein kan bli litt stressa av å vere inne på kontoret hans, men det betyr berre at han er svært konsentrert i å gjere jobben sin hundre prosent, samstundes som han tek seg tid til å spørje om korleis du har det. Hadde eg fått ein endå roligare Tom, så hadde han nok ikkje rukket å hjulpet så mange som han faktisk gjer. Og denne karen må eg nesten unne alle!

Meget behagelig og dyktig!

Kiropraktor: Gunn Marie Kjørsvik Skrevet

Hun møter meg med stor respekt og lytter. Er flink til å tenke helhetlig. Tar seg god tid. Hun gjør underverker.
Når jeg trenger hjelp akutt så er det lett å få time.
Er ellers meget godt fornøyd med klinikken og har vært til flere, og også der blitt godt ivaretatt. Anbefales på det varmeste.