Sentrumsklinikken

Kirkegata 50 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrumsklinikken

Dårlig pasienthåndtering.

Kiropraktor: Christian Nordgård Skrevet

Jeg vil råde pasienter som tror de kan ha nytte av kiropraktikk som behandlingsform å velge en annen behandler.

Kiropraktoren oppleves som en useriøs aktør i sin profesjon. Dette med bakgrunn i: Oppleves som veldig rask og grunn i sin vurdering basert på pasientens sykehistorie. Konkluderer raskt og behandler uten å skille mellom undersøkelse og selve behandlingen. Oppleves også som lite kommunikativ og lite interessert.

Her er det mye å gå på, flere utfordringer. Behandler vil kunne få en bedre vurdering dersom han bruker sin kompetanse på en litt annen måte, i form av: 1) Ta mer hensyn til pasientens sykehistorie, både nåværende problemstilling og tidligere plager/diagnoser. 2) Skille mellom undersøkelsen og behandlingen, kommunisere funn/hva han finner og hva han tenker kan være riktig tilnærmingsmetode for å rette opp ubalanse. 3) Gi pasienten mulighet til å stille spørsmål. 4) Følge opp i etterkant av behandling, dersom det er behov for det. 5) Bruke journalen som den er ment til: et dokumentasjonsverktøy.

Veldig, veldig fornøyd!

Kiropraktor: Andreas Jakob Leiro Baastad Skrevet

Veldig hyggelig og flink. Lytter oppmerksomt og interessert til hva du forteller og kommer med forklaringer, gode råd og veiledning på hvordan kroppen kan bli bedre! Han er veldig dyktig, og jeg føler meg veldig trygg da jeg er hos han. God på rask oppfølging. Tar seg god tid, samtidig som han er effektiv. Absolutt veldig fornøyd! Anbefales.

Anbefales!

Kiropraktor: Andreas Jakob Leiro Baastad Skrevet

Utrolig flink og sympatisk fyr. Jeg kom inn med smerter og gikk ut med et smil. Andreas er flink på oppfølging og rådgivning på hvordan en skal blir frisk raskere. Tar inn på kort varsel og god på tilrettelegging av timer. Svært hyggelig personal og flott klinikk. Anbefales!