Røa Kiropraktorklinikk

Vækerøveien 207 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Kiropraktorklinikk

Meget bra

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Jeg kom til Thorleif med akutt låst bekken og en del andre muskel - ledd problemer. Det første som møter en er et stort smil og en empatisk varme. Når teknikken da i tillegg er 10/10 er det bare å si: jeg kan anbefale Thorleif på det sterkeste!

Fantastisk

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor, bare å anbefale. Har gått mye til kiropraktor men aldri opplevd noen som er så dyktig, effektiv og positiv. Tar av meg hatten!

Presis og effektivt

Kiropraktor: Anders Devold Skrevet

Gikk for behandling av smerter i korsryggen. Tok en vurdering av hele ryggen, hofter og nakke så han så på hele bildet. Etter seks behandlinger var jeg så mye bedre. Superfornøyd og kommer til å gå tilbake dit om det trengs.

Tryllekunster

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Etter å vært senge liggende i nesten tre mndr og besøk hos mange forskjellige behandlere inkludert fast lege og ortoped, fant han problemet med en gang, jeg er nesten helt bra etter tre behandlinger hos Thorleif, finnes det noen bedre kiropraktorer enn han i Norge??

Kunnskapsrik og meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Kom til Thorleif med langvarige smerter i korsrygg og bekken etter fødsel som han ordnet opp på få timer. I tillegg fikk jeg råd om opptrening av rygg og bekken. Meget kunnskapsrik og empatisk kiropraktor.