Røa Kiropraktorklinikk

Vækerøveien 207 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Kiropraktorklinikk

Kjempe bra

Kiropraktor: Anders Devold Skrevet

Thorleif er en fantastisk behandler. Utrolig god oppfølging og behandling. Anbefaler han på det sterkeste.

Utrolig dyktig og rett på sak!

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

På 2 måneder fikset han problemer jeg hadde strevd med og gått til ulike behandlere med i knappe to år! Dette klarer han fordi han har et veldig bredt kunnskapsregister, han lytter bra, identifiserer problemet raskt og går rett på sak. Er ikke minst en veldig hyggelig mann!

Utrolig dyktig og gir god trygghet

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Han er selveste « baby whisper» helt fantastisk med både nyfødte og voksne, og har vært reddende for oss. Hadde en nyfødt som bare grøt 24/7. Viste deg at hun hadde låsning i nakken og for stramt tungebånd. Det var 1tur til Thorleif og vi fikk en ny baby som sov hele natten og bare blid.

Jeg har fått livet mitt tilbake!!

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Før jeg traff på Thorleif Monsen hadde jeg gått med mine plager i ca. 1 år. Jeg ble kastet mellom ulike behandlere og fikk ulike diagnoser, og fikk svært lite hjelp. Jeg var sykemeldt fra jobb, og hadde vanskeligheter med å bevege meg og smertene var store. Jeg trengte mye hjelp fra familie for å klare dagligdagse ting. Ingen behandlere forstod vel egentlig hva som var galt. Så når jeg tilfeldigvis ble anbefalt Monsen, hadde jeg egentlig gitt opp. Men etter overtalelse fra min mor, bestemte vi oss for å dra. Det er jeg så utrolig glad for! Jeg vet faktisk ikke hvor jeg hadde vært eller hva jeg hadde gjort uten Monsen. På første time sa han til meg at jeg skulle få livet mitt tilbake - OG det har jeg fått! Jeg er evig takknemlig!

Han er utrolig god til å lytte og forstå pasienten sin. Han ser det fysiske og psykiske med menneske. Enormt kunnskapsrik! Han bruker tid på pasienten, og er utrolig flink til å følge opp. Veldig tilgjengelig både hverdag og helg. Jeg føler meg så ivaretatt, forstått og sett. Jeg har bare positive ting å si om Thorleif Monsen! Anbefales på det sterkeste!!

Kunnskapsrik om bekkenplager

Kiropraktor: Thorleif Henning Monsen Skrevet

Etter andre svangerskap med vond bekkenløsning hadde jeg også smerter etter fødsel. Etter kun ett besøk hos Thorleif Monsen var smertene helt borte og jeg trengte kun et par oppføgingstimer før jeg var helt bra! Han kan mye om bekkenplager hos kvinner og kan anbefales på det varmeste!