Spikkestadlegene

Telefonnummer31 28 58 5431 28 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad

Siste vurderinger av Spikkestadlegene

Trygg

Lege: Rolf Einar Johansen Skrevet

Har vurdert her før, og sa da jeg ikke ville bytte. Jeg har hatt Rolf som lege siden 2001. På grunn av avstand er jeg dessverre blitt nøtt til å bytte fastlege likevel. Etter en kraftig overveielse og undersøkelser fant jeg en her jeg bor.

Har sjelden problemer med å komme igjennom på telefon, selv om det røyner på før helligdagene.
Er alltid blitt tatt på alvor og forstått.
Har også kunnet møte opp med akutte ting, og kommet til, selv ut på dagen.
Har egentlig ikke noe negativt å si om dr. Rolf.

Ikke tilgjengelig og nedlatende personale

Lege: Hans-Gunnar Wear-Hansen Skrevet

Har hatt denne legen i 6 år. Personalet er virker mest opptatt av å overbevise pasientene om at det ikke finnes tid til å se pasienter. Vanskelig å få informasjon om tilgjengelighet når man ringer, nettløsninger som ikke fungerer. Du rekker sannsynligvis å bli frisk på egenhånd før du får time her. Er du heldig å få time, husk å ta med bok eller annet til venterommet, for du skal ha veldig mye flaks for å komme inn under tredve minutter forsinket.

Tar deg på alvor!

Lege: Hans-Gunnar Wear-Hansen Skrevet

Fastlegen har lang erfaring, er kunnskapsrik og tar deg på alvor.
Det kan til tider være lang ventetid, men de kan jeg leve med.

Hyggelig og kunnskapsrik. Kjenner meg som pasient.

Lege: Hans-Gunnar Wear-Hansen Skrevet

Kunskapsrik men noe stresset.Har gått hos denne legen I 19 år, men har aldri kommet inn til rett tid. Vente 45-60 min. Hyggelig lege men har ikke lest journal Før jeg kommer inn. Henviser når det trengs, og må lete på journalen hvis jeg påstår ting.

Svært god til å følge opp

Lege: Rolf Einar Johansen Skrevet

Tar pasientene på alvor, har oversikt over pasientens sykehistorie, setter seg inn i nye pasienters historikk, er forberedt og tydelig! I tillegg svært punktlig!