Kiropraktorklinikken i Ulriksdal

Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken i Ulriksdal

Kunnskap

Kiropraktor: Andreas Tunset Skrevet

En veldig god kiropraktor. Hjalp meg mye med ryggplager. Kunnskapsdyktig. Høflig og profesjonell. Anbefales på det sterkeste!

Høy kompetanse

Kiropraktor: Eirik Johan Skeie Skrevet

Gjør en grundig jobb, høy kompetanse, gir god veiledning. Nøyaktig. Virker oppriktig engasjert i å gi den beste hjelp. Sjekker med andre om han er usikker. Ærlig og konkrete tilbakemeldinger uansett positivt eller negativt. Stoler fullt ut på det som blir sagt. Har prøvd forskjellige behandlere og Skeie har vært den som har hatt rett i sine uttalelser om diagnose og trening hele tiden.

Meget dyktig

Kiropraktor: Jan Arve Borge Skrevet

Meget dyktig, lytter og forklarer, viser hva som er bra og hva som er skadet (ultralyd). Engasjement som en nyutdannet ungdom (ikke verst i hans alder og med så lang erfaring).
Han har en tydelig holdning til at pasient gjør mest mulig selv (øvelser, være mest mulig bevegelse). Dvs. ikke en som bare gir ny time på time. Er han usikker på diagnose (skadeomfang) sendes du videre til spesialist.

Trygg

Kiropraktor: Jan Arve Borge Skrevet

Jeg blir sett, han tar seg tid og følger meg mer opp enn det en kan forvente. Veldig fornøyd og kommer ikke til å gå til noen andre.