MedOslo

Valkyriegaten 8 0366 Oslo

Siste vurderinger av MedOslo

Best there is !!!

Kiropraktor: Kjell Dagfinn Braathen Skrevet

Selv om han har mye å gjøre er han alltid tilgjengelig selv om det kanvære vanskelig å komme frem på telefon.
Lytter og løser mine problemer når jeg har behov for kiropraktikk.

KJell ordnet ryggen

Kiropraktor: Kjell Dagfinn Braathen Skrevet

Etter å ha slitt med ryggen i over et år, vært hos fastlegen, tatt røntgen uten noen løsning - da var det en fornøyelse å komme til Kjell på MedOslo som forstod hva problemet var. Har vært på tre behandlinger og er nå 95% bra.

Endelig funnet årsak til smertene

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Jeg hadde slitt lengemed smerter i hoften. Var hos fastlegen som henviste meg til røntgen. Det var ingenting der som tydet på problmer - ble fortalt at jeg måtte til en ortoped. Valgte selv å oppsøke MedOslo der jeg ble undersøkt av Monica Drottning og Kjell Braathen. Fikk behandling og ble umiddelbart en god del bedre. Ble henvist til røntgen av ryggraden - som så viste seg å forårsake smertene. Har siden vært til oppfølging og er nesten kvitt probloemene.

Stresset, lite lydhør

Kiropraktor: Kjell Dagfinn Braathen Skrevet

Svært variabel i humør. Var bedre før, fremstår tiltakende økt stresset,lytter ikke, avbryter hyppig, slik at det skaper stress hos pasient, bruker timen din til å prate om sine private anliggender slik at man ikke får svar på egne spørsmål, særdeles forsinket, slik at man ikke rekker å få tatt opp ting, forteller at han har lite tid osv. Oppsummert: er flink- hvis han vil, men fremstår som om han har for mye annet å drive med ved siden av å være kiropraktor, så det går utover pasientbehandlingen.

Godt fornøyd

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Er der siden 2011, hadde ikke klart meg uten dem med min kronisk migrene. Alltid tilgjengelig for meg, når jeg er dårlig.