MedOslo

Valkyriegaten 8 0366 Oslo

Siste vurderinger av MedOslo

Stresset, lite lydhør

Kiropraktor: Kjell Dagfinn Braathen Skrevet

Svært variabel i humør. Var bedre før, fremstår tiltakende økt stresset,lytter ikke, avbryter hyppig, slik at det skaper stress hos pasient, bruker timen din til å prate om sine private anliggender slik at man ikke får svar på egne spørsmål, særdeles forsinket, slik at man ikke rekker å få tatt opp ting, forteller at han har lite tid osv. Oppsummert: er flink- hvis han vil, men fremstår som om han har for mye annet å drive med ved siden av å være kiropraktor, så det går utover pasientbehandlingen.

Godt fornøyd

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Er der siden 2011, hadde ikke klart meg uten dem med min kronisk migrene. Alltid tilgjengelig for meg, når jeg er dårlig.

Arrogant, og dyrere enn avtalt pris

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Migreneutredning: dårlig til å lytte, avbryter hele tiden da hun skriver sakte med 2 pekefingre. Virker effektivt som hersketeknikk, for å styre hele samtalen. Hun gikk dermed glipp av vesentlige opplysninger, som bør være med i første timen. Tok inn to andre behandlere (kiropraktorer). Ene satte injeksjoner med Xylokain i ryggen, uten å spørre/forklare. Kom med ferdig opptrukket kanyle, ingen håndvask selv om han tok i dørhåndtak etc, før han kjente på huden og satte injeksjoner. Måtte selvsagt betale for dette også. Timen tok 50 min, selv om jeg ble forespeilet ca 2 klokketimer. Fikk beskjed om at jeg måtte gå i lang behandling for rygg og nakke hos kiropraktor, samtidig med timer hos denne nevrologen. Ingen avklaring eller informasjon ble foretatt løpet av 50 min. Fikk med en resept i det jeg gikk ut. Det var på NSAIDS som jeg ikke tåler. Det ser ut til at målet med "utredningen" var å få satt opp nye timer. Kunne like gjerne kastet nesten 4000 kroner ut av vinduet. Det var imidlertid lett å få time.

Ingen hjelp å få

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Jeg var hos dem til migreneutredning. I følge deres egne hjemmesider så skulle jeg beregne to klokketimer til undersøkelsen. Jeg var såvidt inne på kontoret i en time. I løpet av denne timen så var tre behandlere innom kontoret, og jeg føler at ingen av dem tok tiden til å undersøke meg nøye. I løpet av timen så var det gjentatte avbrytelser da nevrologen rett og slett behandlet andre pasienter istedet. Jeg fikk aldri noe svar på hva de skulle hjelpe meg med eller hva som var planen videre. Nevrologen klarte overhodet ikke kommunisere med meg og registrerte ikke nødvendige helseopplysninger en gang, som for eksempel hvilke medisiner jeg bruker. Ved klage i etterkant så fikk jeg aldri noe ordentlig svar eller en beklagelse eller tilbud om en ny time. Jeg kunne derimot komme en gang til og betale enda mer penger...

Flink, humoristisk pg kunnskapsrik

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

En seriøs nevrolog som tar pasienten på alvor. Bra diagnostistikk og ulike behandlingsmetoder. Samarbeider med kiropraktor på stedet. Litt lang ventetid.