Svangstrand Legekontor

Telefonnummer32 24 05 0032 24 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Modumveien 31 3410 Sylling

Siste vurderinger av Svangstrand Legekontor

Hyggelig, men fraværende, lite handlekraftig og "redd for å utrede"

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Hyggelig, men fraværende under konsultasjonen. Han er lite handlekraftig,husker ikke plagene fra forrige gang, "redd" for å utrede. Vi må mase om henvisninger. Vi har opplevd å bli spurt om hva som skal stå i henvisningen. Gjentatte ganger har vi blitt oppfordret til selv å ringe rundt for å sjekke.Tar ikke initiativ til å følge opp innmeldte plager. Han kan svare "Ja-ok" og så skjer det ikke noe mer.Skriver lite eller ingenting i journalen i løpet av legetimen. Hvordan har han oversikten? Føler meg ikke trygg på at han ser helhetsbildet og gir meg rette behandling - for han har ikke notert nok. Kommer stort sett ikke med forslag til utredninger,behandlinger, selv om plagene vedvarer. Trygghet om at "jeg er i de beste hender", og har en fastlege "som ser meg", og følger meg opp 100% mangler her. Dette er jo viktig for både unge, voksne og eldre, samt alle de som er under utredning.
Savner sårt vår tidligere fastlege.

Tålmodig og presis

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Denne legen er tålmodig, tar seg den tiden han trenger på hver pasient, men er samtidig sjeldent mye forsinket, tror på det meste at jeg ventet i 10 minutter over tiden. Han skriver under konsultasjon, men er fortsatt flink til å se på deg og snakke direkte til deg og ikke til skjermen.

null initiativ tenking for pasienten.

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

når en selv måtte ringe for å finne ut av ting. og ikke ser hun på svarbrev som var en sammenblanding av 2 personer. da er det bare en ting å si : utgått på dato.

Dyktig lege

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

Det er betryggende å ha Tora som fastlege. Hun er dyktig, imøtekommende og har humor som det ofte trengs i en slik setting. Jeg føler meg trygg i hennes nærvær og får den hjelp jeg trenger. Legesekretærerne er alltid hyggelig.

Veldig fornøyd!

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

Har brukt Tora i mange år og er veldig fornøyd.
Opplever at hun bruker den tiden hun trenger . Er en god lytter og tar tak i ting med en gang.