Svangstrand Legekontor

Telefonnummer32 24 05 0032 24 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Modumveien 31 3410 Sylling

Siste vurderinger av Svangstrand Legekontor

null initiativ tenking for pasienten.

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

når en selv måtte ringe for å finne ut av ting. og ikke ser hun på svarbrev som var en sammenblanding av 2 personer. da er det bare en ting å si : utgått på dato.

Dyktig lege

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

Det er betryggende å ha Tora som fastlege. Hun er dyktig, imøtekommende og har humor som det ofte trengs i en slik setting. Jeg føler meg trygg i hennes nærvær og får den hjelp jeg trenger. Legesekretærerne er alltid hyggelig.

Veldig fornøyd!

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

Har brukt Tora i mange år og er veldig fornøyd.
Opplever at hun bruker den tiden hun trenger . Er en god lytter og tar tak i ting med en gang.

God og effektiv lege

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

Fikk veldig rask og god hjelp med videre henvisning. Får også alltid rask hjelp med resepter når jeg trenger det. Noen ganger kan det ta lang tid å få time på tidspunkter som passer meg.

Aldri mer

Lege: Tora Margrethe Johansen Skrevet

Tora har nok gått litt ut på dato. Her er det ikke mye hjelp å få lenger. Ber om henvisning,men da ba hun om å få en begrunnelse fra sykehus som ett familiemedlem blir behandlet samt diagnose. Så skulle hun vurdere om det var nødvendig. Alt for lang ventetid for å få time. Alltid forsinkelse for og komme inn. Legesekretær som kun er der frem til 12. Så skal du ta blodprøve må du komme på formiddagen. Føler at hun ikke hører på hva jeg har på hjertet. At hun er stresset og tenker på neste pasient som skal inn. Er glad jeg nå har byttet og kanskje kan få bedre hjelp