Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

Siste vurderinger av Gulskogen legesenter

Hyggelig og profesjonell

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Har hatt henne som lege i mange år og fått helt topp behandling hele tiden. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

En bauta i livet mitt gjennom 17 år.

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Jeg har hatt Kaur som fastlege i 17 år og bytter på grunn av flytting. Jeg har ventet i nesten tre år med å bytte fordi jeg har vært så fornøyd. De første årene syntes jeg det var litt vanskelig å forstå henne og få en god kommunikasjon selv om jeg ikke hadde noe å utsette på hennes vurderinger. Jeg har etter det 2 ganger vært i livskrisesituasjoner hvor det har vært avgjørende med god legehjelp, det var da jeg virkelig merket hennes dyktighet. Hun er lyttende, tilstede og en utrolig god samtalepartner. Hun har vært tydelig, men samtidig tatt meg på alvor. Hennes støtte og hjelp har vært avgjørende og betydd mye for meg. Hun har heller ikke hatt problem med å henvise meg videre om jeg har ønsket det. Jeg vil virkelig anbefale henne, hun har lang erfaring, profesjonell på det medisinske samtidig som hun er god samtalepartner. For meg er det ikke de små hverdagsplagene man kan oppsøke lege for så viktig men når det virkelig gjelder, her har hun vært den beste jeg kunne hatt.
De øvrige som jobber på Gulskogen legesenter har jeg også vært fornøyde med, de er imøtekommende og hyggelig (og god på å ta blodprøver...)

Utrolig dyktig

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Seriøs og utrolig hyggelig ;)
Får alltid god hjelp og gode råd.
Har ingen problemer med å anbefale henne.

Dyktig og humoristisk

Lege: Morten Søyland Skrevet

Legetimene er faktisk morsomme, samtidig lytter han og jeg opplever at han er flink til å stille riktig diagnose. Skriver henvisning til spesialist når han selv er usikker, det gjør meg trygg på at han vil at jeg skal bli bra.

Dyktig og humoristisk

Lege: Morten Søyland Skrevet

En lege som inngir stor tillit. Lytter og tar det han hører på alvor. Kunnskapsrik og gir beskjed hvis det er noe han ikke kan svare på. Herlig humoristisk.