Gulskogen legesenter

Telefonnummer32 25 44 9032 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vintergt 19 3048 Drammen

Siste vurderinger av Gulskogen legesenter

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Denne legen tar seg god tid og er nøye til å vurdere tilstanden du er i, har en god kunnskap til å sette diagnose. Han viser et genuint ønske om å hjelpe!
Jeg finner ingenting kritikkverdig, men kunne kanskje vært raskere med å henvise til spesialist.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Han tar deg seriøst og er kunnskapsrik. Han kommer med gode vurderinger og forslag. Han har alltid godt humør og en god samtalepartner når det kommer til de problemene man vil drøfte.

En god fastlege og støttende i alle situasjoner

Lege: Morten Søyland Skrevet

Jeg fikk Morten som fastlege nå ganske nylig. Men han er en fastlege med interessert i og hjelpe meg som pasient. Er faglig dyktig, også her han i veldig godt humør. Det er ett menneske som jeg setter veldig pris på. Også er han en veldig god lytter.

Fantastisk lege!

Lege: Morten Søyland Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik lege som det er lett å prate med. Tar seg tid til å lytte og følger opp prøvesvar etc. Ville ikke byttet fastlege om jeg så fikk betalt for det.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Søyland Skrevet

Morsom og flott lege. Alltid en spøk på lur, men hører etter dine behov. En lege du får god kontakt med og som stiller opp!