Gulskogen legesenter

Telefonnummer32 25 44 9032 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vintergt 19 3048 Drammen

Siste vurderinger av Gulskogen legesenter

Dyktig og humoristisk

Lege: Morten Søyland Skrevet

En lege som inngir stor tillit. Lytter og tar det han hører på alvor. Kunnskapsrik og gir beskjed hvis det er noe han ikke kan svare på. Herlig humoristisk.

Humoristisk

Lege: Morten Søyland Skrevet

Fikk tildelt han som lege da min ga seg etter mange år. Fikk litt dårlig førsteinntrykk men føler meg godt ivaretatt. Han kan "tulle" litt vel mye noen ganger men han virker faglig dyktig. Jeg blir i iallefall en stund til så får vi se:)

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Denne legen tar seg god tid og er nøye til å vurdere tilstanden du er i, har en god kunnskap til å sette diagnose. Han viser et genuint ønske om å hjelpe!
Jeg finner ingenting kritikkverdig, men kunne kanskje vært raskere med å henvise til spesialist.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Han tar deg seriøst og er kunnskapsrik. Han kommer med gode vurderinger og forslag. Han har alltid godt humør og en god samtalepartner når det kommer til de problemene man vil drøfte.

En god fastlege og støttende i alle situasjoner

Lege: Morten Søyland Skrevet

Jeg fikk Morten som fastlege nå ganske nylig. Men han er en fastlege med interessert i og hjelpe meg som pasient. Er faglig dyktig, også her han i veldig godt humør. Det er ett menneske som jeg setter veldig pris på. Også er han en veldig god lytter.